ny på vei? Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 noen som vet hvordan man kan lage dette? eller noe som er i samme duren som er godt?
~Roskva~ Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Min oppskrift er litt annerledes enn de fleste, men den er skikkelig god!!! 1 pk oksesmåsteik 1-2 bokser lyst øl 2 gule løk hvitløk chili (etter smak - test hvor sterke de er ved å smake på biten nærmest stilken..) 2 glass grillet, hermetisk paprika i biter (evt 6 paprika som du griller selv) 2 bokser hermetiske hvite bønner 1 boks hermetisk mais brun oksesmåsteiken, og kok den i øl sammen med løk, hvitløk og chili i et par timer. Hvis du bruker tørkede bønner istedet for hermetiske, legg dem i vann natta over, og kok dem sammen med kjøttet. Tilsett hermetiske bønner, paprika og mais mot slutten av koketiden. Kan serveres med ris, men jeg foretrekker å servere bare med brød og smør.
Rosie the riveter Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 bruk kryddermixen fra santa-maria. står oppskrift bak på den pakka. Kjempegod. Har fått kjempemasse skryt for den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå