Gå til innhold

chili con carne?oppskrift?


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvordan man kan lage dette? eller noe som er i samme duren som er godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min oppskrift er litt annerledes enn de fleste, men den er skikkelig god!!!

 

1 pk oksesmåsteik

1-2 bokser lyst øl

2 gule løk

hvitløk

chili (etter smak - test hvor sterke de er ved å smake på biten nærmest stilken..)

2 glass grillet, hermetisk paprika i biter (evt 6 paprika som du griller selv)

2 bokser hermetiske hvite bønner

1 boks hermetisk mais

 

brun oksesmåsteiken, og kok den i øl sammen med løk, hvitløk og chili i et par timer. Hvis du bruker tørkede bønner istedet for hermetiske, legg dem i vann natta over, og kok dem sammen med kjøttet. Tilsett hermetiske bønner, paprika og mais mot slutten av koketiden. Kan serveres med ris, men jeg foretrekker å servere bare med brød og smør.

Skrevet

bruk kryddermixen fra santa-maria. står oppskrift bak på den pakka. Kjempegod. Har fått kjempemasse skryt for den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...