Gå til innhold

Tillab, har du kjøpt test?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Tillab på tjukka????? :P

Skrevet

Nope, sovnet med minsta så jeg er fremdeles i joggings, skal ut og kjøre snart...

Skrevet

Oj, tror du du kan være gravid igjen altså? Hvordan går det med dere nå? Er minsta blitt roligere?

Skrevet

Du får si ifra når du har testet da:) Men hva er tegnene dine, hvorfor tror du at du er gravid?

Skrevet

Skal gjøre det Lizzy, må bare få kitta ut svigermor som er her og låner nett, så drar jeg.

Grunnen til at jeg tror det er at jeg har fått vondt i hodet igjen. (har hatt svangerskapsmigrene med begge to), kvalm, reagerer veldig på røyk, noe jeg også gjorde med minsta, TRØTT, kan sovne nårsomhelst og hvorsomhelst omtrent. Og sover masse masse, det har jeg også gjort første trimester med begge.

Jo, også er jeg sulten som en ulv...

Eira er blitt en mye mer medgjørlig baby, hun sover godt, spiser enda bedre og er egentlig en liten knupp...

Skrevet

Spennende:) Du har vel kanskje ikke fått tilbake mensen ennå?

Skrevet

Tar ikke så lang tid til K-senteret da:)

Skrevet

Hun svimte vel av da hun så resultatet...:/

Kom igjen Tillab, du har gitt oss A, nå vil vi ha B!

*krysser fingrene for deg*

Skrevet

Ah, digital sa følgende;

IKKe gravid...

Og jeg er faktisk veldig glad!

Skrevet

Så bra får jeg nesten si da siden du ikke ville ha:)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Sist gang jeg trodde jeg var gravid, tok jeg en test og den viste negativt.... To uker senere var den positiv... :P Men altså, satser på at det stemmer:p

Skrevet

Hehe, jeg hadde intet mindre TRE negative digitale to uker over ikm...:P

Men noen dager etter den tredje negative fikk jeg svak positiv vanlig cb. Og noen måneder etter det igjen liten gutt;-)

Skrevet

Skrem meg nå, stå på:P

*dytter småfornærma på dere skumle damene*

Skrevet

Nei tillab, du får vente på meg så kan vi være på bim igjen samtidig. Alltids greit for meg å støtte meg til et kjent nick! *ler*

Skrevet

Ja, ser ut til at det blir om rundt halvannet års tid før prøving hvertfall, men skulle det skje et uhell må du hive deg rundt på kort varsel! ;o)

Skrevet

Jeg tenkte meg en pause på en omlag 5 år jeg nå da:p

En liten attpåkladd når jentene er i skolealder eller så:)

Skrevet

Nei, jeg kan ikke ha 7 år mellom første og andre, du må igang før eller finne en ny "old school" bim partner til meg ;o)

Skrevet

Sist jeg var gravid tok jeg urinprøve hos legen som var negativ. Måtte ta blodprøve for å finne ut av d. Så ikke pust ut enda he,he:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...