Gå til innhold

Idag er Måka 2 år...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og vi startet dagen med sang, kake og gaver på sengen!

Det var en spent liten gutt som lå i sengen sin og ventet på at vi skulle komme og synge...Riktignok måtte pappaen gå inn til ham først, og fortelle hva som skulle skje, så der lå han som et tent lys og dirret av spenning!

Det som var mest stas var kaken i den store sengen etterpå..og selvfølgelig å få prøvesitte den lille sykkelen midt i sengen..*ler*

Måka har fått fin 2 hjuls sykkel, i miniatyr, som ikke har pedaler, kalles "hot walk"...og av alle ting er den hvit og ROSA...*ler* Det var den aller siste av slaget som var mulig å spore opp på østlandet...vi måtte kjøre lengre enn langt i forrige uke for å hente den hos en sykkelspesialist..

Måka synes sykkelen var så veldig veldig fin...at han måtte prøvekjøre den rundt og rundt i huset...med kul ordentlig guttehjelm...Han er nok troendes til å ville sove med den hjelmen på i natt...

I ettermiddag blir det stor feiring! 10stk 2 åringer med foreldre, og noen eldre søsken, kommer hit for å markere dagen, Det blir enkel servering av spesialpølser fra pølsemakeren og sjokoladekake...

Og for de av dere som ikke har skjønt det enda...

Phantomet elsker bursdager!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hipp Hipp

Hurra :o)

Høres ut som en kjempefin feiring av 2 årsdagen til Måka, og jeg må si at tiden flyr! Rosa og hvit sykkel betyr ikke så mye når de er 2 år, det som betyr noe er at de har fått sykkel:o)

Da Eldstemann "oppdaget" fargene var det faktisk rosa som var den første og gjett om han var glad i rosa lenge!

Du er heldig du, phantomet, som elsker bursdager for det høres ut som om du har valgt akkurat rett familie med mange artige dager å feire:o)

Kos dere masse med kaker og pølser i dag.

Bursdagsklæm til Måka og mamma`n hans fra

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen til Måka.

Fin, liten gutt som fikk en sånn fin begynnelse på bursdagen sin..

Jeg kan nesten se han for meg når han ligger i sengen og venter på toget av familie som skal komme inn for å gratulere han med dagen..

Bursdager er kult:)

Skrevet

Gratulerer med dagen til Måka! Tenk to år allerede. Enkel servering til 2-åringer og foreldre, det høres ut som en riktig prioritering :-D

Skrevet

Gratulerer med Måkas 2 års-dag. Sover han godt med hjelm nå? :-))

Heldige du som liker godt bursdager,- da ligger du jo godt an. Høres ut som en fin feiring.

Vi pleide også å ha bursdagstog inn til bursdagsbarnet om morgenen, men med tenåringsjenter i hus kan det bli lenge for en liten skrott å vente :-))))

Skrevet

Gratulerer!!!

utrolig morsomt med bursdager. Kan tenke meg at "store" 2 åringen var fornøyd med dagen:-)))

Syns det er artig at du kaller han for måka, her går lillemann mye under kallenavnet kråka:-))

Skrevet

Nei, nå må jeg smile. Så flinke dere er til å feire to-årsmåka!

Gratulerer så mye med vel overstått for jeg si nå, det har jo gått et par dager.

Jeg måtte søke litt på den sykkelen din, kom opp litt 'kremt' forskjellig da gitt, hehe. Men på side 2 så fant jeg den fine sykkelen.

Det var jammen en fin ide...

En sånn vil lillebror også ha til 2 årsdagen sin. Helt sikkert! hehe

Var den populær eller?

Skrevet

Du verden er det to år siden lille måkungen ble født... Så utrolig fort tiden går....

Grattis med go gutten og jeg vedder at sykkelen var det beste en liten måkunge kunde få:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...