82glad Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 ..eller kommer hele "klompen" i ett? Har fått så voldsomt med utflod de siste 2 ukene, og nå kommer det små klomper i tillegg( unnskyld detaljer, men de fleste her inne er vel blitt herdet mot slik prat).
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 den kan komme litt og litt ja. kan komme som slim som du beskriver. jeg merket aldri noe til min i det hele tatt.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 nå vet jeg jo ikke i hvilken uke du er i, men det er også vanlig med økt utflod mot slutten. helt normalt.
82glad Skrevet 8. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2008 Okey, går nemlig å venter på det minste tegn..
**Marge Simpson** Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Jeg var inne til kontroll i forrige uke, og nevnte for legen at jeg hadde hatt mer utflod i det siste. Dagen før oppdaget jeg litt rødbrun farge i truseinnlegget, og da jeg sto opp av senga så rant det et par dråper med melkehvit væske på innsiden av lårene. Legen sa at det var slimproppen som hadde begynt å komme ut, og at det vanligvis skjedde over flere dager. I de påfølgende dagene så jeg biter av slimproppen i toalettet når jeg skulle trekke ned, så han har nok rett i at den ofte kommer litt etter litt. (Snakk om detaljer, ja! Beklager om dette ble litt mye.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå