Guttebaby:) Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Og hvor mye stratet dere med? Litt på flaske eller med skje eller?
Tredjemann på vei :D Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Jeg ga henne litt vann på flaske i sommer da hun var 2,5 mnd ca. Hun hadde spist masse (og lenge) til kvelds, så var god og mett, men hylskreik da jeg skulle legge henne og hun skrek til hun var svett, så da tenkte jeg hun måtte være tørst. Sovnet såvidt jeg husker ikke lenge etterpå:-)
nungo Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Når hun var 6 måneder og vi innførte første grøtmåltid. Hadde fullamet frem til da. Prøvde første med vann på flaske, men DET skulle hun ikke ha, nei! Så hun fikk av glass i stedet og det gikk så fint, så.
Athene75 Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Prøvde med vann på tutekopp når han var 5,5 mnd
👀tante Sofie 👒 Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Lissmainn her fekk vann på flaske i sommer fra hainn va 8-9 uker gammel. Det va så varmt og hainn va tørst. Fungerte kjempebra..
Axus' girlfriend Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 ved innføring av grøt, begynte vel så smått med det da hun var blitt 5mnd. da får hun fra kopp:) såååå stolt, smiler hver gang hun får drikke. (tar ikke flaske, uansett).
chiquita Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Gir dere kokt vann eller vanlig vann fra springen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå