Prins&Prinsessa Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Vi har en 406 peugeot om det har noe betydning. Men ca hva må man betale for det? Må vite så jeg ikke tar meg vann over hode nå
Venter på sommer,sol og barn Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Jeg har en peugeot 307. Betalte ca 3000,- for mine sommerdekk.
Miss Dynamite Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 kommer ann på om du er kresen på utseende ( hvis du ska ha med felger feks...) 3000, hørtes ut som en vanlig pris.. de har jo veldi mye pakker på felg og dekk.... jeg kjøpte nettopp til min godbil ( mn jeg er bil jente da så ble myyyyyyyye penger ) =( men det er vel verdt det når man liker det..hehe
Stine-mora Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Kommer helt ann på dekk dimmensjonen du har på bilen din, og hvilket dekk merke du velger :-) har du 14", 15", 16" (osv) dekk?? Finn det ut, så skal jeg se om jeg kan finne ca. pris til deg.. ;-) men ser noen som nevner 3000kr, og jeg vil også tippe at det kommer på ca. rundt der.. Å nå kommer jo høsten, så da har du nok mulighet for å gjøre et godt kjøp på sommerdekk.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå