Gå til innhold

Permisjon ?


Mamman til Ovedie

Anbefalte innlegg

Nå er vel de første her i Oktoberklubben startet permisjonen sin :-) Hvor mange av dere er sykemeldt og hvor mange går direkte ut i permisjon ? Tenkte kanskje det blir litt mer aktivitet her i terminklubben når vi går ut i permisjon :-) Er til tider så forferdelig stille her inne c¨,)

 

Er selv "bare" 34+6 i dag, men har nå vært sykemeldt snart en uke pga kvalme og bekkenløsning.. Begynner å merke at dagene går senere nå. Har mye å ta meg til om dagene, men begrenset hva man får til med kvalme og bekkenløsning.. hehe.. Håper i allefall den siste tiden ikke går for sakte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går ikke ut i permisjon før på onsdag jeg, har temin 1.oktober:) er dermed 37 + 0 idag!!

Har vært sykmeldt siden midten av juni grunnet BL..

 

Og håper som du sier, at de neste ukene går FORT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Permisjonen min starter 26/9, men eg har allerede vore 100% sjukemeldt fra 14/7.

Har termin 17. oktober, men siden eg går med tvillinger kjem dei sikkert litt før.

Er 34+3 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er 30 % sykmeldt nå og går ut i permisjon om en uke med siste arbeidsdag mandag 15. september. Spørs om det ikke blir avspasering på mandag slik at jeg går ut fra fredag...hvis jeg noen gang ser en ende på oppryddingen av kontoret mitt og overlevering av arbeidsoppgaver.

 

Får håpe det blir litt mer aktivitet i oktober-klubben etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tvillinger kommer som regel før termin heldigvis :-) Kan bare tenke meg til hvordan det er.. Er selv 170 høy med lang rygg og har dertil heller liten mage. Men føler presset oppover likevel så jeg føler med deg med tvillinger.

 

Vet du hvilke/t kjønn de er ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å få med at jeg har vært 50% sykemeldt siden begynnelsen av juni pga bekkenløsning og at jeg går til fysio 2 ganger pr uke for dette. Har hjulpet meg veldig med trening i sal og i vann. Klarer derfor å fungere greit i hverdagen nå.. Ga meg tre uker før permisjon for å ha overskudd og krefter til hjemmet og samboeren min :-) Nå får jeg slappet av og kvalmen er over når han kommer hjem heldigvis :-) Hormonene har også roet seg noe sidne jeg ikke er like stressa nå som jeg var da jeg var i jobb :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ut i perm neste fredag (19.09), har vært heldig i dette svangerskapet og jobbet fullt hele tiden:). Det klarte jeg ikke med de andre to pga bekkenløsning/korsrygg. Så jeg synes jeg har vært utrolig heldig, men gleder meg selvsagt enormt til å starte perm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34+0 i dag, og går ut i permisjon om tre uker. Jeg har jobbet 100% fram til nå, og det har forsåvidt gått bra fysisk sett, men i det siste har jeg vært sliten, rett og slett. Jeg kunne ha presset meg til å jobbe 100% de siste ukene, men valgte å be om å få svangerskapspenger 20%, og det var heldigvis ikke noe problem.

 

Må kanskje legge til at jeg jobber i staten, og vi har hatt 7 timers arbeidsdag i hele sommer, noe som har hjulpet veldig. På mandag går vi derimot over til 7 timer og 45 minutter igjen (vintertid), og det utgjør MYE når det kommer på et tidspunkt i svangerskapet hvor jeg helst skulle gått ned i arbeidstid, og ikke opp... Alt i alt vil jeg ikke gå så veldig mye ned i arbeidstid i forhold til nå, men jeg slipper å gå opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...