Gå til innhold

Topcom babycall... Trenger litt hjelp her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte en Top com babycall i farta på claes olhsom da den gamle gode phillipsen hadde fått seg en tur for mange i bakken. Men jeg synes det er så merkelig at den ikke virker ordentlig med batterier i.

Dvs, babyenheten med alkaliske batterier virker ikke. Min enhet er helt fin (bortsett fra at den ikke vil ha høy lyd og skrur den av seg selv). Babyenheten blir dårlig i mikrofonen. Har alt byttet en, men problemet gjentar seg med den nye. Prøvde å bytte batterier og da virket det som den var bedre. Men nå, et kvarter etterpå, er det helt stille. Den viser ikke at batteriet er dårlig, men tenkte jeg måtte prøve alt før jeg klagde igjen.

Noen som har hatt samme problem og har funnet en løsning? Baby sover ute utenfor kjøkkenvinduet og det begynner å bli kaldt å ha det oppe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samme problemet, og har hørt om mange som har opplevd det samme. Jeg bytta inn hele dritten. Skjønner ikke at den ble testvinner hos tv2 hjelper deg.

Skrevet

Den slutta å virke igjen etter tim minutter med nye batterier. Skjønner heller ikke helt den testen. Dette er den andre jeg prøver. Går ned i morgen med hele tullet.

Skuffende. Jeg trenger bare en forbindelse gjennom vinduet der sånn at jeg kan gjøre noe fornftig i de tre timene han sover ute...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...