Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Og så sier folk de hadde meldt sol og sommer og 20 grader denne uken.. Ser ikke sånn ut nå ute iallefall.. Vil heller ha klare sommer dager eller kalde høstdager. Er lei regn..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Det kom plutselg mens jeg var i barnehagen og hentet lillemor, men da jeg kom ut av barnehagen hadde det sluttet igjen. Var inne der i ca 5 min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå