Gå til innhold

Bare masing i magen!!! Jeg er lei :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre omgang med maserier i går kveld/natt.

Hadde det ikke med de to første.

Er det aukupunkturen eller hva er det?

Jeg blir så sliten og jeg ønsker så inderlig at han skal komme seg ut nå!! Selvom det er 16 dager igjen.

Hadde jeg bare ikke hatt disse vondtene så hadde det på en måte vært greit...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg:-) Jeg slet med maserier to netter på rad da jeg gikk med andremann. Tredje ettermiddagen det satte igang, resulterte det i fødsel på natten. Så kanskje du ikke har så lenge igjen?? Denne gangen går jeg derfor bare å "venter" på maseriene. Men har ikke hatt antydninger selv om termin er i morgen. Jeg er så lei!! Får håpe det setter igang for oss snart nå.

Skrevet

Jeg lever i håpet :)

Men ingen av de andre kom særlig før, så hvorfor skal han her? hehe

 

Blir satt igang om 8 dager jeg da, men håper på at det skal starte av seg selv nå egentlig... Selvom det da blir litt problemer med hvem som skal passe de andre barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...