Gjest Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Har time i morgen, og håper så veldig det hjelper!! Jeg er sliten, trøtt og har vondt i hodet. I sted satt jeg bare og gråt. Det er også veldig synd på den lille prinsen.
6Ymamma Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Begge mine har hatt kolikk, men ingenting hjalp der:( prøvde kiropraktor, men virket ikke. På andremann så ble det faktisk bedre etter 2.tur til kiropraktor, men da vi skulle dit for 3.gang så var det like ille igjen. Beklager at jeg ikke har noen gode nyheter til deg! MEN det er veldig veldig mange det har virka på så det er helt sikkert verd et forsøk! Så jeg vet hva di går igjennom! 3mnd hadde begge mine det, prøvd omtrent alt...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 ja, og dte hjalp veldig. var vel der 3 eller 4 ganger tror jeg. Kevin hadde masse luft i magen, som kom ut etter behandling, prompa som en hel kar )
Prins05&07C",) Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Ja vi var hos kiropraktor 8 ganger tilsammen i løpet av 2 mnd. Hjalp oss utrolig mye, plagene ble borte tilslutt! Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå