Gå til innhold

se hit litt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere visst deres eks plutselig begynner å vil ha dere og ungen dere har sammen til å komme på besøk? Ikke bare ungen men DERE! har vært der et par dager i forrige uke å skal dit igjen i dag da å være ei uke. Vi ligger i samme seng, men gjør ingenting. Vi snakker sammen og kødder som om vi er nyforelsket. Han sier ingenting men ser jo at han savner oss, har ikke så mye erfaringer, for har ikke hatt så mange kjærester, men dette blir noe annet siden vi har en unge sammen. Jeg legger merke til de småe tingene, når vi var sammen skrev han aldri natta meldinger, men nå skirver han det med smiletegn å hele pakka. sa til han at visst han ville ha gutten for seg selv så trenger ikke jeg og være med, fikk til svar da at han vil gjerne at dere kommer. Når vi er der så er han ikke så gira på å leke med ungen sin, han vil bare at vi skal være der liksom. Sikkert sant som de sier da, at det kanskje var en pause for seg selv han ville ha. Men hva ville dere tenkt visst dette skjedde med dere da? Er jo selvfølgelig glad i han, å han var jo enig i at vi heller kan ta en såkalt pause og visst vi blir sammen igjen så trenger vi ikke flytte sammen med en gang. Er litt blank jeg nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt på denne. har nesten det samme problemet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...