Gjest Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 lager middagsliste for hele uken, så må se om jeg blir fristet av noe:) hehe. så langt har jeg taco på listen:)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 god gammeldags fiskegrateng idag.. kjøttkaker i mårra... er det nok saus igjen tar jeg opp noe ferdig oppskjært kjøttpudding på onsdag... torsdag aner jeg ikke, fredag er det ALLTID taco..... mmmmmmmmmmmm
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 rester fra i går. Hvilket vil si en slags gryterett. Fant no esmåstek av alg i fryseren, brunet de og laget viltsaus. Så la jeg kjøttet i gryta og lot det stå på ovnen o gsmåputre i ca 3 timer. Hadde i en pose frosne grønnsaket og serverte det hele med kokte poteter til. Smakte nydelig. Og kjøttet var SÅ mørt og godt. Elg har jo lett for å være seigt... Så idag blir det rester. Må ha noe kjapt, skal på dugnad på skolen kl 1630. Lørdag kveld stekte vi koteletter og hadde salat og pommes frites til.
Gjest ->>- Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Fiskegryte basert på laks, sopp, spinat og squash. Ris og salat ved siden av.
~Roskva~ Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Saltkjøttlapskaus i dag - kokte stooor porsjon i går, og fryser ned til lettvintmiddager :-)
Piri Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Kjøpte en diger hjemmelaget brunost her en dag. Tenker jeg steker rislapper i dag, jeg:)
wirre;o) Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 pølser og potetstappe. Lillewirre har besøk av en jevngammel venninne og vi har ferie. Ergo blir det enkelt i dag.
Gjest Sauen og dingsen **1pp** Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Noe kjapt ihvertfall, skal ha bursdagsbesøk for småen i kveld (igjen!) og må bake 2 kaker pluss en haug med boller etter 3 når sambo kommer hjem med ingredienser, og før 6 når gjestene kommer. blæh!
Gjest Skrevet 8. september 2008 #9 Skrevet 8. september 2008 Jeg er syk og feberslapp idag. Er til og med hjemme fra jobb.... Holder meg under dyna så lenge som mulig... så får det bli brød og en omelett til middag ;o)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 8. september 2008 #10 Skrevet 8. september 2008 I dag blir det enkelt med kjøttdeig og pasta.. Men skal lage hjemmelaget grønnsakssuppe i dag også som vi skal ha i morgen.. Den er best dagen etter.. Mannen og sønnens favoritt.. Nam nam.. =)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 8. september 2008 #11 Skrevet 8. september 2008 I dag så skal jeg gjøre det enkelt for meg selv =) Så det blir pastaskruer i rødt/grønt/og vanlig farge, kjøttdeig i dolmiosaus med ekstra grønnsaker, og nystekte grove rundstykker (sånne frossne du vet
prematura har tre små Skrevet 8. september 2008 #12 Skrevet 8. september 2008 Her blir det aspargesssuppe med pølsebiter og ekstra asparges oppi og foccacia ved siden av, må ha noe enkelt og kjapt da gutta skal på turn til kvart på seks. I morgen blir det pasta og kjøttsaus med salat til. Onsdag blir det fiskmat av noe slag, kanskje fiskekaker?
ny på vei? Skrevet 8. september 2008 #14 Skrevet 8. september 2008 haha, jeg driver med det samme her, skriver middagsliste nå.. i dag skal vi ha røkte pølser, kålstuing, brunsaus og poteter tirsdag nuddelsuppe onsdag chili con carne torsdag wok så tror jeg vi skal til svigerfar og tulla sin oldemor til uka, så blir en grei uke tror jeg, slipper å lage så mye mat selv:) deilig
yvve73 Skrevet 8. september 2008 #15 Skrevet 8. september 2008 vi skal ha spaghetti carbonara i dag. Har tatt opp litt bacon for å putte i sausen......
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 8. september 2008 #16 Skrevet 8. september 2008 Uff, nå føler jeg meg skikkelig usunn... Vi skal ha løvbiff, pommes frites og bernaissesaus vi. Blir kvalm av all mat etter to biter for tiden, så på tide å teste ut noe nytt idag.
Gjest Skrevet 8. september 2008 #18 Skrevet 8. september 2008 I dag blir det fiskeboller i hvit saus...lille snuppa elsker det, og storebror på ni, hater det...men man kan ikke få alt man liker hver dag heller......
Alba44 Skrevet 8. september 2008 #19 Skrevet 8. september 2008 Her har vi middagsgjester og på menyen står kjøttkaker i brun saus med tilbehør.
Reflexia Skrevet 8. september 2008 #20 Skrevet 8. september 2008 kyllingfiletene ligger innpakka i folie sammen med sopp, gulrøtter,løk tomat og chilisaus.....skal ha ris ved siden av!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå