mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Har 10 dager igjen til termin, og når jeg stod opp istad (har sovet leeenge på morgenen (-: ) så jeg at det hadde kommet en del lyserosa slim. Noen som vet om dette kan være den berømmelige slimproppen? Vet at det har blitt spurt om dette ørten ganger før her inne, men har liksom ikke lest noe om det siden det ikke har vært aktuelt før.. Har ikke hatt spor av blødning hele svangerskapet, så ble litt paff.. Magen har vært som en eneste stor kynner hele helga, og har hatt masse "menssmerter", så håper at ting snart begynner å nærme seg Er førstegangs..
ainapost Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Det kan høres ut som slimproppen har gått, ja! Vær obs på at det enda kan ta tid før det skjer noe mer, men kynnere og murringer er jo gode tegn på at det nærmer seg:O) Spennende å høre hva som skjer videre! Lykke til!
mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 Hehe, ja, kjenner at jeg liksom blir litt gira.. Vet jo godt at det kan ta en stund til, men er morro med alt som peker i "riktig retning" Typisk at jeg går to uker over..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå