cowboylaila Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Leste om nettsida her inne i forrige uke eller noe sånn så tydelig at det er flere som benytter seg av den sida! Er det vanskelig å bruke? Kan det brukes fra nyfødt? (synes alle barna på nettsida så så store ut..) Og er det lang leveringstid?
Trollkatt Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 De er helt perfekte fra nyfødt, og kan brukes en god stund. Men når barnet begynner å bli litt tungt, bør man bytte til et mindre elastisk sjal. Det er ikke så vanskelig å bruke, men du må nok øve litt til å begynne med. Det fine med dette sjalet er at det er såpass elastisk at du kan bare knyte på deg sjalet og putte babyen oppi etterpå. Vevde sjal, f.eks, må knytes med barnet oppi. Det er vanskeligere, synes jeg. Husker ikke hvor lenge jeg ventet da jeg bestilte, men det tok ca en uke. Maks to uker
cowboylaila Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 Tusen takk for svar! Nå har jeg bestilt Gleder meg masse til å få det! Håper bare det kommer før babyen sånn at jeg får gjort meg litt kjent med det først. Men et spørsmål til hvis noen gidder å svare... Er det varmt? Det blir jo et vinter/høst barn så jeg håper det er ganske varmt
Gjest Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 jeg mottok mitt i dag og gleder meg masse til å bruke det.. Det fulgte med instruksjon for hvordan det skulle knytes, og det var kjempeenkelt. Det tok ca 1 uke fra jeg bestilte til det kom i postkassa mi, og kostet ca 30 dollar inkl. frakt og porto.. Eneste jeg ikke likte, var at jeg måtte oppgi kredittkortnr. mitt.. Sånt er jeg så skeptisk til. Men det går vel greit
Trollkatt Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Det er i bomull, så om vinteren må du ha noe mer utenpå når du skal ut. Men siden du har babyen helt innpå kroppen, blir det jo ganske varmt. Det ligger jo i flere lag også, litt avhengig av hvordan du knyter. Det er veldig fint å ha en stor fleecejakke eller å legge et lite pledd rundt/utenpå når du skal ut om vinteren.
Flippflapp Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 et sjal er ikke veldig varmt i seg selv. men skaff deg en litt stor jakke saa kan du bare ta den over dere begge. eller saa fins det spesielle baereomslag og baerejakker. jeg har baaret jenta mi mye og gleder meg helt bilt til aa baere i elastisk helt fra nyfodt stadiet. jeg kommer nok bare til aa ha en jakke over oss begge...om jeg kan finne ei stor nok..hehehe vil bare skryte av dere som velger aa bare barnet deres i riktig flott baretoy! det er saa utrolig flott! velkommen inn paa tettintil om dere vil bli kjent med flere som bruker slikt til barnet....her er det ogsaa barehjelpere som du kan kontakte, som kan komme aa hjelpe dere om det er behov for det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå