Mamman_til_Adine <3 Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 jeg er i uke 33. har verken gått opp eller ned siden uke 27. magen vokser ikke. bør jeg ta det med ro, eller kan det være noe galt? :S er litt redd nå...
nybakt mams Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Du er vel på kontroller hos jordmor? Snakk med henne om det! øker SF målet? hvis du er bekymret kan du høre om du kan få en ekstra ultralyd undersøkelse for ¨sjekke veksten på babyen din.
Gjest Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 jeg stoppet også opp, men merket det på vekta. Magemålet blir ikke større hos meg, men tyngden kommer mer og mer - og på kontroll viste det seg at babyen har det kjempefint og vokser som bare det. de utnytter nok bare den plassen de har bedre c",) ingen grunn til bekymring ;o)
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 8. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2008 jordmor ber meg følge vekten selv, så har ikke tenkt noe over det. bayen sparker og gir mye liv fra seg. så jeg tenkte at det ikke var noe galt. er det noe galt om SF øker? da må jeg sjekke det. skal tl jormor igjen om 2 uker. takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå