Gjest Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Spørsmål til dere som allerede ER gravide: Jeg testet negativt i dag, 11 DPO, men har "alle" symptomer: ømme bryster, murringer i magen, kvalm & uggen. Så håper at løpet ikke er kjørt til tross for negativ test. Når testet DU positivt? Opplevde du å teste negativt først, for så å teste positivt senere? Håper på mange (oppmuntrende) svar!
Vil Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Jeg teste positivt i uke fire, men hadde en negativ test noen få dager før. Visste det også på forhånd at jeg var gravid, kjente det i hele kroppen at noe var anderledes (har aldri vært gravid før) , dagen etter testet jeg positivt. Kjøpte en sånn cb-test man kan ta tre dager før TR.
septemberpiken Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Jeg testet ikke før på IKM-dagen jeg, og da var alt veldig positivt også!
Gjest Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Selvsagt det beste å klare å vente :-) Da slipper man skuffelsen ved å teste for tidlig. Men er så UTÅLMODIG! :-)
Gjest Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Jeg venter mensen på fredag 12. Testet positivt på søndag, veeeeeeldig svakt på lørdag en uke før ikm. brukte billigstrimmel og cb, ikke noe forskjell i resultat. ......nå begynner jeg å lure om jeg muligens har hatt veldig tidlig el, tror nemlig jeg kjente den på søndag eller manda for 2 uker siden, og da er testresultatene mer innenfor normalen.
septemberpiken Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Jeg dro på ferie de 2 ukene mellom EL og IKM denne prøveperioden, jeg, så da gikk det veldig greit å vente, hehe... Lykke til med testingen!
frksnups Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 jeg testet positiv i uke 5. men en veninne testet først negativ så positiv så negeativ igjenn før hun fikk ett endelig positivt svar.
Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09* Skrevet 8. september 2008 #9 Skrevet 8. september 2008 med førstemann var jeg 3+4 altså 3 dager før ikm med denne var jeg 3+3 altså 4 dager før ikm. det betyr da henholdsvis 11 og 10 DPO
kattpus_Med ny spire Skrevet 8. september 2008 #10 Skrevet 8. september 2008 Jeg var nå litt "treg" m å teste jeg... Da jeg skulle ha mensen den dagen jeg dro til syden. Så jeg testen den dagen jeg om hjem, etter 15 dagers ferie.Og den lyste pos mot meg....så da var jeg 7 uker på vei...
¤A-09¤ Skrevet 8. september 2008 #11 Skrevet 8. september 2008 Jeg testet pos 3+4:-) Tok testen bare for å avkrefte at alle symptomene mine var innbillning, men det var de visst ikke! Lykke til!
*Emilie* Skrevet 8. september 2008 #12 Skrevet 8. september 2008 Jeg testet positivt 5 dager før IKM.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 8. september 2008 #13 Skrevet 8. september 2008 Jeg testet pos 4 dager før IKM.
to_tette? Skrevet 8. september 2008 #14 Skrevet 8. september 2008 testet positivt 3 dager etter ikm. men var ganske sikker på at jeg var gravid før jeg tok den da... så kunne sikkert tatt den tidligere.
Mille og baby :) Skrevet 8. september 2008 #15 Skrevet 8. september 2008 jeg testet positivt 2 dager før ikm. Har tatt 4 tester. Tok siste test på lørdag (fire dager etter ikm). Alle har vært positive. =)
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 9. september 2008 #16 Skrevet 9. september 2008 Jeg testet positivt 3 dager etter IKM. Det gjorde jeg med nr 1 også:-)
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 9. september 2008 #17 Skrevet 9. september 2008 Jeg testet positivt halv annen uke før jeg ventet mens, så er trolig kommet lengre enn jog trodde mener legen som vil sende meg på tidlig UL for å fastsette terminen, han stoler ikke på meg han gitt, men han bekreftet at jeg var gravid da
min-lille-skatt Skrevet 9. september 2008 #18 Skrevet 9. september 2008 Hei! Min søster ventet nr. 3. Hun tok 3 tester som var negative men var sikker på at hun var gravid. Så byttet hun merke på testen og den testet positivt Jeg selv testet positivt i går !! Etter 3 spontan aborter så jeg er veldig happy. Har termin 18 mai i følge terminkalkulator og min egen. Men jeg er like nervøs hver gang jeg er på toalettet ... kommer det blod? Slitsomt men jeg tror og håper det går veldig bra
anna t Skrevet 11. september 2008 #19 Skrevet 11. september 2008 Jeg testet negativt 2 dager før IKM, og veldig svakt positivt 1 dag etter IKM. Og så klart positivt 2 dager etter IKM. Jeg hadde ikke noe særlig symptomer før jeg testet positivt, men da kom det plutselig alt mulig : )
casandra1980 Skrevet 11. september 2008 #20 Skrevet 11. september 2008 4 dager før IKM fikk jeg positiv test på billigstrimmel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå