Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmål til dere som allerede ER gravide:

Jeg testet negativt i dag, 11 DPO, men har "alle" symptomer: ømme bryster, murringer i magen, kvalm & uggen. Så håper at løpet ikke er kjørt til tross for negativ test.

Når testet DU positivt?

Opplevde du å teste negativt først, for så å teste positivt senere?

Håper på mange (oppmuntrende) svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg teste positivt i uke fire, men hadde en negativ test noen få dager før. Visste det også på forhånd at jeg var gravid, kjente det i hele kroppen at noe var anderledes (har aldri vært gravid før) , dagen etter testet jeg positivt. Kjøpte en sånn cb-test man kan ta tre dager før TR.

Skrevet

Jeg testet ikke før på IKM-dagen jeg, og da var alt veldig positivt også! :)

Skrevet

Selvsagt det beste å klare å vente :-) Da slipper man skuffelsen ved å teste for tidlig. Men er så UTÅLMODIG! :-)

Skrevet

Jeg venter mensen på fredag 12. Testet positivt på søndag, veeeeeeldig svakt på lørdag en uke før ikm. brukte billigstrimmel og cb, ikke noe forskjell i resultat.

......nå begynner jeg å lure om jeg muligens har hatt veldig tidlig el, tror nemlig jeg kjente den på søndag eller manda for 2 uker siden, og da er testresultatene mer innenfor normalen.

Skrevet

Jeg dro på ferie de 2 ukene mellom EL og IKM denne prøveperioden, jeg, så da gikk det veldig greit å vente, hehe... :) Lykke til med testingen!

Skrevet

jeg testet positiv i uke 5. men en veninne testet først negativ så positiv så negeativ igjenn før hun fikk ett endelig positivt svar.

Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09*
Skrevet

med førstemann var jeg 3+4 altså 3 dager før ikm

med denne var jeg 3+3 altså 4 dager før ikm.

det betyr da henholdsvis 11 og 10 DPO :)

Skrevet

Jeg var nå litt "treg" m å teste jeg... Da jeg skulle ha mensen den dagen jeg dro til syden. Så jeg testen den dagen jeg om hjem, etter 15 dagers ferie.Og den lyste pos mot meg....så da var jeg 7 uker på vei...

Skrevet

Jeg testet pos 3+4:-) Tok testen bare for å avkrefte at alle symptomene mine var innbillning, men det var de visst ikke!

Lykke til!

Skrevet

Jeg testet pos 4 dager før IKM.

Skrevet

testet positivt 3 dager etter ikm. men var ganske sikker på at jeg var gravid før jeg tok den da... så kunne sikkert tatt den tidligere.

Skrevet

jeg testet positivt 2 dager før ikm. Har tatt 4 tester. Tok siste test på lørdag (fire dager etter ikm). Alle har vært positive. =)

Skrevet

Jeg testet positivt 3 dager etter IKM. Det gjorde jeg med nr 1 også:-)

Skrevet

Jeg testet positivt halv annen uke før jeg ventet mens, så er trolig kommet lengre enn jog trodde mener legen som vil sende meg på tidlig UL for å fastsette terminen, han stoler ikke på meg han gitt, men han bekreftet at jeg var gravid da :D

Skrevet

Hei!

Min søster ventet nr. 3. Hun tok 3 tester som var negative men var sikker på at hun var gravid. Så byttet hun merke på testen og den testet positivt :)

Jeg selv testet positivt i går !! :D Etter 3 spontan aborter så jeg er veldig happy. Har termin 18 mai i følge terminkalkulator og min egen. Men jeg er like nervøs hver gang jeg er på toalettet ... kommer det blod? Slitsomt men jeg tror og håper det går veldig bra :)

Skrevet

Jeg testet negativt 2 dager før IKM, og veldig svakt positivt 1 dag etter IKM. Og så klart positivt 2 dager etter IKM. Jeg hadde ikke noe særlig symptomer før jeg testet positivt, men da kom det plutselig alt mulig : )

Skrevet

4 dager før IKM fikk jeg positiv test på billigstrimmel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...