Gå til innhold

Har en skrikerunge her idag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror nok det er tenner på gang i denne heimen også, og så er han sørpe forkjøla....

Iallfall er soving ut, og nå har han skreket og grått og vært lei i to og en halv time. Jeg har bysset og bært, sunget og lekt. Nå hørtes det ut som han ga opp og ble stille, så jeg ville bare se om det stemte at han rett og slett hadde kapitulert, men inne i senga sitter han standhaftig og henger med hodet, nesten i søvne, og når jeg legger han ned starter sirenen igjen. Kjenner at det eneste jeg har lyst til akkurat nå er å skrike like høyt og like lenge.....

Ikke har jeg lyst å ta denne hostemikkelen ut i regnværet heller....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hostemikkel ;-) Det er et fint ord!

Hostemikler har sikkert best av å være inne, men de klarer seg fint en tur i vogna også. du som er verdensmester i strikking har sikkert noe han kan ha på seg, og tryll tryll så sover lille vennen. Jeg har ofte lyst til å rope jeg også, og av og til så gjør jeg det..... men det hjelper lite, så du kan like gjerne la det være :-)

snørr og tenner og og gråting er fryktelig slitsomt, og jeg heier så godt jeg kan på både deg og mariamin.... også er det lov til å ta pause fra lyden i hytt og ne ;-)

Skrevet

puuuuhhhhh! Der sover han endelig, nå har det vært 14 runder til med trøst og kos og han var så trøtt at øynene gikk i kryss.

Den standhaftige tinnsoldaten var en vinglepetter i forhold tror jeg...

Men jeg vet jo at roping ikke hjelper da, for det har jeg også prøvd før :-))) Men det hjelper av og til å tenke tanken, -for erling varer lengst vet du!

Skrevet

så sant så sant!

:-)

Skrevet

Huff, syke, skrikende barn kan nesten ta knekken på den beste.. Så bra at han endelig har sovnet, så kanskje formen er litt bedre når han våkner igjen.

Du får ta skrikingen på badet, for der er det så god gjengklang, så da blir det dobbelt så virkningsfullt:))

Skrevet

Stakkars liten minstemann, mer standhaftig enn en tinnsoldat :o)

Håper du og får en liten hvil nå tar han endelig lot seg overmanne av søvnen! Kjipt å få tenner OG være forkjøla.

Skrevet

Sirener er kanskje den mest effektive utløseren av kjefting fra mamma. Lunta blir kort og jeg glefser tilbake. Dessverre oftere til den største enda han er den som er minst sirene...

Håper tennene stikker seg frem raskt og gjerne mange samtidig. Da tar det lengre tid til neste gang ;-)

Skrevet

Å det ble tre kvarter med stille i huset og så var igrunnen stemningen litt bedre når han våknet igjen. Jeg krøllet meg litt på sofaen imens,- utrolig hva det kan hjelpe.

Etterpå rakk jeg til og med å lage god middag til resten av gjengen, så det var mange blide fjes å se her i ettermiddag :-))

Nå håper jeg på to kjappe tenner til nede, så er det gjort for en stund, for da er det mange nok til å sette seg ved matbordet vårt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...