ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Noen som veit det? Greia er den at jeg skulle hatt kjøretime nå 1230,ringer 1130 (ja jeg vet at det var litt seint ja) for å si at jeg desverre ikke får kjørt i dag heller..... Er sykemeldt pga svangerskapskvalme for tida.....Forrige kjøretime hadde vi hatt våken natt med sønnen vår fordi da var han syk stakkar....Å natt til i dag fikk a mor omgangsyken!!! F....N at det går ann å ha så UFLAX! Noen som vet om jeg kan bruke sykemeldingen da?? "istendenfor" egenmelding........
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 8. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. september 2008 dytter litt jeg
SannaMor Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Om du etter å ha blitt sykemeldt booker inn en kjöretime, så kan du vel ikke bruke den sykemeldingen som forklaring på hvorfor du ikke kan stille opp?
MiEli Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Er ikke helt sikker på om jeg skjønner heeeelt hva du mener, men en egenmelding og en sykemelding er jo ikke det samme. Egenmeldinger fyller du ut selv for max 3 dager, og sykemelding får du hos legen. Men skjønner heller ikke helt hvordan du har tenkt når du allerede i utgangspunktet er sykemeldt....... ???
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2008 Sorry damer! Overskriften var feil skulle være legeerklærling IKKE egenmelding!! Beklager:) Så det først nå-......*flau*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå