Gå til innhold

Har sett hjertet slå :)


DiddiDaddi

Anbefalte innlegg

Å, det var så fantastisk :) Hadde første time til kontroll i dag, går hos gynekolog og fikk jo dermed UL. Så hjertet slo, og fikk høre hjerteslagene :) Det bittebittelille nurket var 7,5 mm, og fikk anslått at jeg var 6+2 dager (akkurat det jeg regnet med, hihi, vet når vi laget spiren), termin 4 mai. Er jo en hel evighet til, men plutselig er vi vel i 3.trimester. Ny UL om 6 uker, godt å ha små delmål å glede seg til :) Kos dere videre med vidunderet i magen jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, gratulerer! må være så godt å vite. Da er jo det mye mye sikrere at fosteret holder seg der. Jeg går og tripper etter å vite det samme.

 

Jeg er bare 5+4, men oppløftende å vite at du kan se hjertet alt i 6+2. jeg visste ikke at man kunne se hjertet så tidlig. Visste du om det på forhånd? Altså, var det derfor du gikk på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble satt opp på første time nå så tidlig, så regner med det er vanlig å se hjertet da, ellers ville vel kanskje gynekologen satt opp timen senere? Mensterminen min er 5 dager tidligere, men jeg hadde sen el, og visste derfor jeg var kommet litt kortere. Kanskje de egentlig venter til en er kommet i slutten av denne uken da? Når skal du på UL? Lykke til, og gled deg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...