Gå til innhold

Jippi! Idag har permisjonen min begynnt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er den første dagen i permisjonen min! Tenk et helt år til jeg skal på jobb igjenn! Både litt skummelt, trist og deilig!!! Blir litt rastløs når jeg tenker på at jeg skal gå hjemme i tre uker før bebin kommer. Men jeg har jo litt planer om hva jeg skal gjøre da.. Idag skal jeg bake litt!! Må liksom ha en plan for hver dag.. hehe

Hva gjør dere for å fylle dagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også min første dag i permisjon :) Merkelig følelse!! Har også en del planer for å få dagene til å gå - vaske inni kjøkkenskap, bake kaker, skrubbe bad ++++, men foreløpig så sitter jeg nå her på BIM, hehe....

Skrevet

Det er deilig når det nærmer seg! Da er dere vel fødeklare i dag også da? 21 dager til termin;)

Jeg har 8 dager igjen til termin og baker og baker og baker, er på Bim, Bim, Bim, sover, sover og sover, vasker klær osv. Av en eller annen merkelig grunn så går tiden;-D

Lykke til!

Skrevet

Jeg begynner også permisjonen idag. Hurra! Orker ikke mange gjøremålene hver dag, men har da fått vasket og hengt opp to klesvasker.. :) Ellers så har jeg en del bilder som skulle vært satt inn i album og noen klær som skulle vært ryddet i. Nok å gjøre. Lykke til!

Skrevet

Min også!

Termin 26-27. sept, no startar nedteljinga for alvor (sjølv om eg trur det blir overtid og prøver å innstilla meg på ein oktoberbaby).

Har brukt helga på rydding og vasking og maling og fiksing og ordning i nesten alle rom, så i dag har eg teke det rolegare. Montert babysenga (jee!), og planar om å pussa speglar og innsida av vindua - utsida sparar eg til ein dag med mindre sjans for regn.... kanskje aldri, no som hausten er her?

Har elles planar om å lesa mange bøker, gå på teater og kino, ha og gå masse på besøk, henga på kafé - inkl ein del nye eg ikkje har besøkt før (bur i Oslo, jobbar såpass mykje at det elles sjeldan blir), og pakka den berømmelege fødebagen.

Trur tida skal gå fort, eg!

Skrevet

jeg har akkurat kommet hjem fra siste dag på jobb på et år! Så utrolig deilig!!! Imorra skal jeg til frisøren, og på onsdag skal jeg ta fotpleie:-) Herlig!! :-) gleder meg til å ha noen uker i fred og ro..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...