Gå til innhold

Noen som har hatt barnedåp og bryllup samtidig?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan gikk det for seg i såfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi ble viet først og døpte jenta etterpå hadde det på en lørdag da

Skrevet

Jeg var i barnedåp en gang, det var også på en lørdag. Ingen andre ble døpt samtidig da, så vi burde ha luktet lunta, hehe. Men ingen skjønte at det var bryllup på gang før organisten satte i gang å spille den typiske gifteseg-melodien:)

Og der kom foreldrene opp midtgangen til alles store overraskelse! Var så koselig:)

De ville ikke ha masse oppmerksomhet og stor fest, så derfor gjorde de det sånn. Det var fortsatt dåpsfest etterpå og da den var slutt, dro de nygifte for å ha bryllupsnatta på et fint hotell.

Skrevet

Å, så koselig!:) Ja, for vi vil heller ikke ha noe styr rundt det. Kanskje det er noe vi også finner på å gjøre;)

Takk for svar!

Skrevet

Ikke jeg, men har selv opplevd det to ganger.

Den ene familien inviterte til bryllup og barnedåp. De hadde egen kirke og stor fest.

Den andre familien inviterte til dåp. Barnet ble døpt i vanlig gudstjeneste med flere andre barn. Så bad presten oss være igjen i kirka etter dåpen. Plutselig begynte bryllupsmarsjen og søskenbarnet mitt kom inn i brudekjole. Gjestene visste ingenting bortsett fra mamma og meg som skulle hjelpe til og bestemor som da var 90 år. Bestemor måtte overtales til å komme, så det var derfor hun visste noe.

Skrevet

Å, nå ble jeg skikkelig gira på å gjøre noe sånt selv;)

Blir kanskje litt færre gaver, men pytt! Det betyr jo ingenting;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...