Nikkan Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Våknet opp nå i morres og hadde en voldsom hodepine. Helt pyton. Tok meg en paracet og drakk masse vann, men det hjelper ikke. Noen som har noen lignende erfariger?? Har liksom pleid å gi seg etter litt smertestillende da..
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 hei! Jeg harslitet med hodepine over lengre tid nå. Legene vet ikke hva det kommer av. Jeg er sm 50 % nå pga det, for å se om det kan ha noe med stresset på jobb å gjøre! Legen sa til meg at jeg trygt kan ta to prarcetter med en gang, det er ikke farlig for babyen! Jeg er 19+5 idag:)
mammaen til 2+1 Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Hei.. Hvor sitter hodepinen? Er vanlig med hormonell hodepine har jeg forstått.. Selv sliter jeg med tette bihuler og får lett bihulebetendelse.. den hodepinen sitter i pannen og bak øynene. Svangerskapsforgiftning hodepine sitter også i pannen. Diverse muskler i nakke og hals kan gi ulik hodepine. Selv om du ikke føler deg stiv, kan dette være en årsak. Er ikke alltid leger tar hodepine så alvorlig, men hadde ikke gitt meg dersom hodepinen ikke går bort av to paracet..
birrisj05.02.09 Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Hodepine er helt vanlig når man er gravid. Drikk mye vann og pass på å få nok hvile..
Nikkan Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2008 Var hos legen en tur og målte blodtrykket og det var for høyt. Dro hjem og sov i ett par timer og har slappet av resten av dagen, og det hjalp mot hodepinen. Takk for gode råd mammaer )
Gjest Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Jeg har hatt hodepine nesten hver eneste dag siden uke 14. Nå har det endelig gitt seg (tror og håper jeg) Har ikke hatt vondt de siste 10 dagene. Er i Uke 21 nå. I følge legen min kunne jeg fint ta paracet, men ikke overskride anvisningen på pakken! Men det hjalp sjelden, så det gadd jeg ikke etter en stund... Beste medisin er å drikke og hvile masse. jeg bruke opp alle egenmeldingene mine i den perioden.
jippi*gravid!! Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Hei...jeg har også slitt en del med hodepine...helt fram til nå. Anbefaler akupunktur på det varmeste. Prøvde dette selv, litt motvillig, men hva gjør man ikke...og det hjalp..!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå