Gå til innhold

Please se hit, pos cb igjen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tok jo to cb vanlig forrige uke, som var kjempesvakt pos, så ut som prod feil el no, tok en på lørdag, som var klar neg, så da regnet jeg med at jeg ikke var gravid.

Hadde en test igjen så tok den på morran i dag, så ut som den ble neg så jeg la den i skuffen og reiste med unga i barnehagen, men når jeg kom hjem lyste det et kryss mot meg...???!! Og nå var det ikke sånn drit svakt..., man ser lett at det er et kryss!! SKJØNNER INGENTING.

er jeg gravid likevel da el? jeg som var på fylla i helga å alt...

HJELP

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei

oj dette hørtes spennende ut:)))løp og kjøp digital test.

når er ikm??

Skrevet

hadde mens 25 aug og lang syklus 39 dager ca.. så skulle jo ikke ha testet pos nå...!!

kar ikm 4 okt, men denner er pos liksom, ser jo krysset..., skjønner ikke no!!

Skrevet

vil du se til å komme deg på et apotek hehe.

det er jo rart at det er et kryss hvis ikke du er gravid da...er det blått også??

her må du oppdatere:))

Skrevet

ja, det er blått, ikke like sterkt som kontroll streken, men jeg ser det klart....

Skrevet

da må du jo være gravid...:)))

Skrevet

Ja, da tror jeg også at du er gravid!!! :-)

Reis og kjøp deg en digital test!

Skrevet

Ikke for å ødelegge gleden, men er det ikke sånn at man ikke skal lese av testen når det er gått en viss tid, for da kan man ikke stole på resultatet?

Kom deg på apoteket du;)

Skrevet

men 3 stk?? dette er 3de testen som har blitt pos.., jeg har en qr liggende da, er de like sesitive, er cb digital mer ømfintlig enn de andre de eller?

Skrevet

Jeg har hørt at de skal være like bra;) Tror så absolutt at du er gravid;)

Skrevet

ringte gynokologen, hun sa det var litt rart pos så neg og igjen pos, skulle vente en uke og ta ny test sa ho... så da får jeg regne meg for å være status quo en uke.., takk for svar alle sammen! :))

men for å være ærlig så tror jeg nok jeg er det, kjenner det litt på meg, har jo vært gjennom dette to ganger før. det forklarer jo stikkinger i underlivet, og hvorfor jeg er så hard å kjenne på utenfor livmoren, tisser ofte og blir tidvis kvalm.. Da oppdaterer jeg om en uke, hvis jeg klarer å vente så lenge, he, he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...