Gå til innhold

Laban og Labolina


Loppelill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er det bare deg vi venter på i september, ja. Men i og med at de to andre jentene fødte så tett så må du gjerne vente litt. Blir jo så mange å glede seg over på en gang at jeg blir helt utslitt her jeg sitter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

 

Joda, formen er grei. Lillebror har boret hode langt ned i bekkenet nå (men tror ikke hodet er festet). Kjens ut som om han ligger og gnukker litt nedi der. Magen er sunket langt ned.

 

Jeg føler meg så breibeint i blant at jeg er redd han skal ramle ut når som helst. Sliter litt med treg (og oppblåst) mage. (Noen som har noen gode råd?)

 

Går det vel rette veien. Er ferdig med mye av det praktiske. Har snart ikke mer å vaske, men kan jo alltids ta en ny vaskerunde om ikke så lenge. ;-)

 

Ellers sliter jeg litt med noen motstredende følelser om dagen. For bare en måned siden fikk vi vite at svogeren min har kreft, og nå viser det seg at det ikke er stort de kan gjøre for ham. Hele familien min er selvfølgelig i sjokk. Og jeg synes det er hardt å vite at han skal dø, mens vi skal få et nytt liv hos oss. Så det er litt vanskelig å glede seg om dagen.

 

Håper å slippe å gå overtida.

 

Kjempekoslig at dere venter med oss, så lenge.

 

Klem, klem:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...