To gutter + spire Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Ser jo ut som Angelina jolie sine hehe Er det vanlig å hovne opp mot slutten? Mener jeg har lest det en plass.
Mamman til Ovedie Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Jeg har hett hovne og til tider såre lepper nesten hele svangerskapet.. Tror det er helt vanlig ja.. Fikk beskjed av jordmor og fastlege jeg om at det rett og slett er hormoner..
mor-igjen Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 En sier jo ofte at gravide får "fødefjes", kanskje det er det du har fått deg (;
tullemimor Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 det er vel snakk om "fødeansikt" har jeg hørt, mine lepper er i grunnen ikke smale fra før av...så angelina kan slenge seg i veggen hadde besøk av foreldrene mine igår kveld og moren min mente jeg hadde fått "et drag" over øynene også håper hun har rett...kanskje det blir fødsel snart? flere som synes tiden går litt sakte nå de siste ukene??
fjonka Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Jeg kan se en forandring i ansiktet mitt som må ha skjedd i løpet av helgen. blitt litt pløsete, og draget over øynene er definitivt der....Har 3 uker til termin, men føler meg merkelig klar. Og når jeg leverte i barnehagen kommenterte en ansatt at jeg hadde fått fødeansiktet mitt.. Er redd jeg skal begynne å bli lei tidlig, i og med så mange kommenterer at jeg virker klar. Det kan jo fort gå 2 uker over også.. hmmm må fylle tida med noe, så man ikke går og venter....
To gutter + spire Skrevet 8. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2008 ja...begynner å bli klar for å få ut lillegutt nå - men det er sant som du sier fjonka , det kan jo fort gå 2 uker OVER termin og...må jo nesten ha det litt i bakhodet også . Jeg føler at det ikke så lenge til han kommer(håper jeg har rett) , i går hadde jeg masse nedpress, kynnere og murring i ryggen. (har ikke hatt det på den måten før ) ...så det er kanskje noe på gang. Er 37 + 3 i dag . Får finne noe å fylle tiden med - skal ta inn voggen i dag tenkte jeg - det er jo koselig !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå