Mamman til Ovedie Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Blir nok hjemmelaget viltgryte med hjorteskav, peppersaus, grønnsaker og ris tipper jeg :-) Veldig enkelt og veldig godt :-)
Leahs mamma Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 I dag blir det langkokt risengrynsgrøt med masse kanel (og litt sukker da) i håp om å få noen tegn til fødsel!
Gjest Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 sambo har kveldsvakt så da tar jeg og snuppen det lettvint.. potetstappe og røkte kjøttpølser.
Anita&lillemann Skrevet 8. september 2008 #9 Skrevet 8. september 2008 Fiskepudding, nypoteter og raspet eller kokte gulerøtter! mmmm
berta Skrevet 8. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2008 I dag blir det "fødepizza". Fyllet er allerede laget :-)
Prinsesse vilikke... Skrevet 8. september 2008 #11 Skrevet 8. september 2008 Spaghetti, svinefilet i biter stekt m løk, paprika og sopp. og sjysaus over. Nammmm.
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 8. september 2008 #12 Skrevet 8. september 2008 Lapskaus. Eller bør jeg droppe det? Den har stått i kjøleskapet i 3 dager ...litt usikker nå.
Prins&Prinsessa Skrevet 8. september 2008 #13 Skrevet 8. september 2008 Jeg ville ikke spist den lapskausen... men så er jeg litt kresen også da. Vi skal ha orientalsk gryte med oksekjøtt m/ris,salat og hvitløksbaguetter. Gleder meg veldig nå ja
gullfisken83 Skrevet 8. september 2008 #14 Skrevet 8. september 2008 Samboer hadde ønske om pastasalat. Så da tenkte jeg å lage salat med masse godt som pasta, egg, skinke, fetaost etc med baguett til, eller ha salaten i pitabrød;)
BAcer vil ha flere :) Skrevet 8. september 2008 #15 Skrevet 8. september 2008 Jeg hadde fint spist lapskausen etter bare 3 dager Her blir det pølser, poteter og gulerøtter i brun saus. Namnam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå