temine Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Nå bekymrer jeg meg igjen. Magen vokser ikke som den skal. Var til jordmor i dag, 34+2 og sf-mål på 29. Det var det for 2 uker siden og. For 4 uker siden var det 28...så her går det ikke raskt fremover. Jeg son tidligere lå øverst i det grønne feltet!! Hun ville sende meg på en ekstra ul, men ettersom jeg skal inn neste tirsdag for kontroll av hjertet hans uansett kunne jeg vente. Andre med synkende sf-mål som har fått vektestimering og alt var bare bra? Når jeg gikk med tulla sist lå jeg hele veien på den røde streken, da var jo alt så greit:)
De tre gull Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Uff !! Stakkers deg!! Var det ikke du som venter en baby med hjertefeil også?.. Og nå lite vekst.. Du må nok beskymre deg snart gal .. Tenker på deg ..Håper så inderlig at alt ordner seg for deg og babyen din. Lykke til iallefall!!
temine Skrevet 8. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2008 Litt mye bekymringer dette svangerskapet ja, gleder meg til han er ute, ferdig operert, frisk og rask!!! Håper selvfølgelig det bare er livmora som er liten, og at han selv er så stor som han skal...men ei uke kjennes lenge å vente. Hadde derfor håpet at det var noen her som også hadde lite sf-mål men normal bebis:)
Mamman til Ovedie Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Har akkurat vært igjennom akkurat samme som deg.. Har ligget litt over kurven gjennom hele svangerskapet helt til for to uker siden da jeg var hos jordmor og hun fikk samme mål som 4 uker tidligere. Hun kontaktet da sykehuset og snakket med jordmor og fødselslege der hvor de sa at så lenge jeg kjenner normalt med liv trengte jeg ikke komme inn siden jeg hadde time likevel 4 dager senere.. Var fire dager med bekymring og urolighet. Men da dagen endelig kom så alt ut til å være bra med den vesle. Magen ble igjen målt til akkurat samme mål, UL viste en frisk jente.. Fødselslegen kunne fortelle at om jeg går til termin så vil hun veie ca 3100 gr og at grunnen til at sf målet ikke har endret seg kan være at hun har skiftet stilling og begynt å forberede seg til fødsel :-) Nå er jo da målet satt til motsatt ende av skalaen.. Men alt skal stå bra til og fødselslege skal ta en ny sjekk igjen neste uke :-) Stoler på at dette stemmer og gleder meg til å få møte henne om ikke såååå lenge :-)
temine Skrevet 8. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2008 Satser på at alt er like bra som hos din jente da:) Alltid godt å høre om andre i samme situasjon hvor et står bra til. Gutten min har ligget likt veldig lenge, og tror ikke det er mye klargjøring til fødsel enda....hodet er i alle fall ikke festet, tror ikke det kommer til å skje heller, for gjorde ikke det sist. Skal i alle fall få gynekologen (eller en jordmor om han har det travelt) til å sjekke nøye mtp fostervann, gjennomstrømming i navlesnor og str på bebisen:) Håper gutten min er her om en mnd...tar han gjerne ett par uker før nemlig...har termin 20. okt, men klarer ikke vente helt til da. Er alt for mye jeg lurer på og bekymrer meg over nemlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå