nickoline og supermann Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Blir like irritert hver gang!
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Ja jeg å.. det samma gjelder alle andre religioner som vandrer rundt... Hehe
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Eller dørselgere som ikke tar nei for et svar... GR! De få kristelige (?) jeg har vært borti har i alle fall respektert svaret mitt...
nickoline og supermann Skrevet 8. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2008 Må le litt.... åpna i bare skjorta og trusa. sønnen min løp naken med hårstrikk i håret.... ha ha!
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Kan henge opp skilt på døra vettu.... Dørselgere uønsket... hehe
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 De kommer ikke hit lenger, heldigvis... Jeg ga dem klar beskjed etter at de kom 3.gangen på 2 uker i fjor sommer.... Hehe...ble nok litt krass da, men jeg ble så irritert (og veldig hormonell) satt faktisk å amma babyen ene gangen og da kom de bare rett inn i gangen (jeg lufta)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Får vel ha skiltet på både norsk, polsk, sør-afrikansk og engelsk i håp om at det skal bli forstått... Men de matcher døra så dårlig da *tvinne håret*. Ellers har jeg fått i ny-gravid-presang fra mamma, et koselig gammeldags skilt til å henge på døra med "mor og barn sover" som je ghar tenkt å bruke flittig når baby kommer ut, feks under amming hvis ikke ammingen går som en drøm denne gangen :oD
nickoline og supermann Skrevet 8. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2008 De kom sjelden til der vi bodde før! Men jaget de et par søndager. ... Disse bokselgerene er også pågående. min eks foreslo at han kunne klippe plenen for 300 kroner i stedet. Men det ville han ikke. ... han var bokselger. Da er du ikke blakk sa eksen! må le!
temine Skrevet 8. september 2008 #9 Skrevet 8. september 2008 Jeg er garvid og sover svært lite på natta pga bekkenløsning og rastløse ben. Hadde endelig sovna her en morgen, og tenkte å sove så lenge jeg bare kunne klare. Da kommer jehovas vitner å ringer på døra. Gjett hvem som ble fornøyd?? Hadde aldri trodd de skulle finne frem hit heller egentlig, for vi bor på landet, skikkelig landet. Ingen selger lodd her engang!!
Gjest Sauen og dingsen **1pp** Skrevet 8. september 2008 #10 Skrevet 8. september 2008 Det er klart det er irriterende, men de gjør det jo ikke for å plage folk. Disse menneskene tror jo fullt og helt at de er nødt til å gjøre dette for å komme til himmelen, og folk gjør mye rart i religionens navn. Så lenge de aksepterer et nei for et nei, plager det meg ikke at de kommer på døra, og jeg forstår godt hvorfor de gjør det.
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. september 2008 #11 Skrevet 8. september 2008 Er en del selgere som kommer hit og de kommer inn terasse døra om sommeren.. er ikke mye koselig syns jeg.... De ser vel forskjell på en terassedør og en inngangsdør??? Dette er de som selger bilder o.l.... Aner ikke hvor de er i fra...
wirre;o) Skrevet 8. september 2008 #12 Skrevet 8. september 2008 man kan reservere seg mot reklame i postkassa, men ikke mot dørselgere.. snodig det.. jeg lurer på hvor mange ganger de må få nei før de slutter å komme til oss? en venn av meg bruker å be de inn, så finner han frem støvsuger, vaskebøtte og kost før han setter de igang med rengjøring. Ja, det gjelder oftest Jehovas, men det hender det kommer en støvsugerselger eller to som han virkelig drar nytte av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå