Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Hadde mest ss EL i går på dag 15. Han fant ingen egg, men slimhimnnen var veldig fin og klar for å ta imot et befruktet egg. Siden vi fikk beskjed om å vente til han hadde sjekket hvor mange egg jeg slipper, måtte vi vente med sex. Ingen hadde vel trodd at EL skulle skje på dag 15, men heller dag 17-18... Vi ble ganske oversaaska både gyn og jeg. Så dermed har jeg gjennomgått et sant helvete med kvalme hele forrige uke pga pergo, til ingen nytte.... Vi har nok mest ss missa denne pp. Han sa vi kunne prøve ikveld, men sjangsen er vel ganske liten. Ellers så mistenker han i tillegg til at jeg har pco; kanskje også endometriose siden jeg har så sterke smerter ved mensen. Dette sjekker de opp ved lapraskopi, men de vil vente noen mnd til. Så nå blir det pausemnd neste mnd og så blir påan igjen neste pp etter det igjen. Så får vi se hva som skjer. Skal tilbake neste mandag for å ta blodprøver for å bekrefte/avkrefte at jeg har hatt EL og så skal jeg ikke til Gyn igjen før i nov en gang.
Dodlimammatil2 Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Off, det var masse nytt... hm, merkelig at du fikk e.l så tidlig på pergo... og til ingen nytte men det ordner seg nok før du aner det likevel, godt dere har en liten hjemme og kose dere med :-) LYKKE TIL!!!!!!!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 jo jeg synes stadig det er ett eller annet kluss med meg altså, men jeg er på ingen måte fortvilt. Vi la nå inn noen "aksjer" i kveld for sikkerhets skyld og vi da. Man kan jo aldri vite... he he Vi prata en del etterpå om at uansett hvordan dette går så er vi så evig takknemmelig for den flotte gutten vi har fått og skulle vi være så heldige å få oppleve dette enda en gang så er det bare en skikkelig superbonus!!! Men det er jo klart; når vi først velger å gå inn i prøvinga for full hals med hormonkur og masse oppfølging på sykehuset, så ØNSKER vi jo virkelig å få full klaff fort. Det kan jeg ikke stikke under en stol... Nå får vi bare prøve å kose oss og være kjærester og nyte tiden med vår nydelige sønn og så får vi bare ta det som det kommer:) Takk for lykkeønskninger! Og alt er fortsatt bare fint med deg Dodil? Hvor mange uker på vei er du nå?
Dodlimammatil2 Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Ja, det er alltid spennende å prøve, dvs for spennende til tider ;-) men jeg tror nå enda det skal klaffe før jul for dere jeg!!!!! Jeg er 17 + 4 i dag, og venter på å få mage hihi. Har så mye polstring fra før, så jeg ser liksom bare valkene enda hihi. Men ellers alt fint, kjenner det i ryggen men det tør jeg ikke si høyt når jeg er så kort på vei :S Klarer å slappe litt av nå, men jeg er jo livredd og pessimistisk bare jeg kjenner litt vondt... spennende tider :-)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 9. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2008 Ja tiden vil vise om du har rett da! Jeg håper du har det i alle fall:) Åh så spennende det er for deg nå! Hi hi, husker jeg også følte det bare var valker en stund, men jommen kom magen fort når den først kom! Jeg fikk mage allerede når jeg var 11-12 uker på vei, men det var jo mest at jeg var oppblåst og veldig stolt da:) he he Men når jeg var like langt som deg hadde jeg stor kul:) Men det er klart; det er jo veldig forskjellig fra person til person! Nå er det jo ikke alt for lenge til du kanskje kjenner noen små sprell inni magen din heller! Det er så GØØØØY! ÅH, jeg gleder meg skikkelig til den følelsen igjen! Du skal nok få din porsjon med spark i magen som har 2 søte små krabater der inne! Hvis det er noen trøst med det å føle seg redd; jeg var redd frem til jeg var i uke 25 jeg... Da visste jeg at de evt vill prøve å berge babyen ved for tidlig fødsel og da var det liksom ikke bare opp til meg lengre... Tror det er ganske vanlig å tenke sånn. Du skal se at dette går kjempefint Dodil! Tenk det da; du skal ha 2 (!!!!) søte små bebiser!!!!! Jeg regner med at du har vært på UL?
Dodlimammatil2 Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Ja vært på ultralyd 3 ganger allerde, og neste uke skal jeg på den "skikkelige", for å se om de kan se kjønn. Jeg tror d er en av hver jeg, så det blir spennende om jeg har ret hihi. ER helt utrolig å se to levende babyer der på skjermen, jeg trodde nesten ikke det var mulig siden jeg brukte en 3,5 mnd på å tro på at jeg endelig var gravid! Ja jeg har nedtelling til uke 28, da kan jeg begynne å slappe litt av for da overlever de fleste... så satser på det skal gå greit :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå