**3søtesmå** Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Hei. Lurer på om det er noen som jobber hos H&M( eller liknende butikker) som kan fortelle med sånn ca hva lønnen ligger på i timen, og evt. tillegg? Er 31 år og har ca 10 års erfaring fra salg og kundebehandling da jeg er frisør.
konvall Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Tror vel kanskje de typer butikker ligger litt lavere, men vanlig tariff er 146,57 med ti års annsinitet i vanlig butikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå