Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når man kan hente pakken fra Rimi. Synes det er lenge siden jeg registrerte meg, men har ikke fått noe i posten enda. Har termin 6. oktober. Noen som har erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at mange bestilte sånn pakke, og at de ble tomme, og at det derfor tar litt tid. Men jeg har fått beskjed om at de sendte kort til meg i forrige uke som jeg kunne hente pakke med, men har enda ikke fått noe. Og jeg har termin nå til torsdag... Håper bare det dukker opp snart. Ellers tar jeg vel kontakt med dem. Tror nemlig det skal være ganske greie pakker!

Skrevet

Takk for det. Ja, vi får håpe at de kommer snart. Jeg synes det er så bra å få prøve litt forskjellige merker på produkter før man går til innkjøp, sånn at man vet hva man liker og ikke liker. Lykke til :)

Skrevet

Trykk på den annonsen på siden her så kommer du rett på rimipakke siden

Jeg fikk beskjed at jeg skulle få hentelapp 4 uker før termin, men vet de er tomme.

Om noen kontakter dem for å høre hvordan det ligger ann så skriv det på siden her da!:)

Skrevet

jeg venter også, har ikke fått den derre lappen i posten enda :( registrerte meg i august! :(

hører så mye skryt om den pakken, så den skulle jeg gjerne ha hatt!! ;)

Skrevet

Jeg trodde jeg registrerte meg i august (og det gjorde jeg). Registrerte meg på nytt i forrige uke, og da sto det at det ville bli sendt ut lapper når de hadde fått pakker på lager igjen, for de er tomme enda!

Så lappen kommer nok i posten når de har fått sendt pakker ut til butikkene :o)

Skrevet

Flere uker siden jeg fikk den lappen i postkassen.. Men pakken har jeg ikke fått eda, der er jo tomme hele tiden jo.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...