mor-igjen Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Jeg er i u 39 nå, og de siste dagene har jeg hatt en følelse av "nedpress", oftere kynnere og ganske løs mage. Kanskje litt ont i korsryggen også, men om det er fordi jeg er trøtt og tung, det vet jeg ikke. Var hos jordmor i dag, og hun kunne fortelle at hodet hadde festet seg, men at det ellers ikke var endringer. Har hatt åpning til en fing i en uke nå. Det jeg lurer på er om dette er noe jeg må belage meg på nå frem mot termin? Jeg tror hele tiden at "nå er det i gang", men så går det liksom over. Det er spesielt om nettene at jeg får kynnere og følelse av at det er i gang. Noen som har opplevd det samme, eller har det slik nå?
temine Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Kan høres ut som om det nærmer seg da, men å si om det skjer i dag eller om ett par dager er jo ikke lett. Alt du beskriver er jo tegn på at fødselen nærmer seg og at kroppen forbereder dette. Noen bruker lang tid på denne fasen, andre hopper pent over:) Lykke til, skal krysse fingrene for at det skjer så fort som mulig:)
susemor-3 små Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Hei Jeg har termin i morgen, og har hatt like symtomer som deg i over en uke nå. Jeg legger meg om kvelden og tenker at i løpet av natten er det igang, men så vokner jeg like hel og fin om morgenen, hehe. Hos meg er imidlertid ikke hodet festet ennå, men siden det er tredjegangen er visst ikke det så viktig. Merker at jeg begynner å bli veldig lei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå