Gå til innhold

Jeg har født:-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den 5.september,kl 14.38 ble verdens vakreste lille prinsesse født....

Ble satt på drypp kl 11.30, hadde da to cm åpning og lite rier...

Epidural ble satt ganske fort og riene tok seg opp.Måtte få en ekstra støtdose ganske fort,for hadde mye smerter i høyre side...

Så gikk det fort framover,det åpnet seg fort og greit, og epiduralen var helt super.

Siden jeg ble satt på drypp pga vannavgang og en navlesnor på vidvanke, måtte jeg begynne å presse henne ut litt før hun var helt nede i bekkenbunnen, fordi da fosterlyden var litt lav....

Men jeg presset henne ut på ca en halv time og alt gikk så bra...kan ikke få fullrost min fantastiske jordmor,jeg følte meg SÅ godt ivaretatt....

Hun var estimert til en vekt tett oppunder 4 kilo, men ut kom en snerten liten dame på 3050 gr og 50 cm,med masse sort hår...

Kort fortalt,min fødsel nr 6 var en drømmefødsel...vi er hjemme igjen og alt er bra:-))

Ønsker alle dere fødeklare masse lykke til med deres fødsler!!

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW, nummer 6! Gratulerer og lykke til.

Skrevet

Gratulera så masse, og kos deg med jenta!

Interessant med den vektestimeringa, forresten. Eg har tenkt at det kanskje er litt dumt at eg ikkje har vore på sånn estimering, men når det viser seg at dei kan ta omtrent eit kilo feil, kan det i grunnen vera det same. Ungen får vera så stor eller liten han/ho vil - ut må han/ho uansett! :o)

Skrevet

Godt å høre at det gikk flott;=) Gratulerer med prinsessa.å kos dere masse.

Skrevet

Gratulerer! Har sendt deg en personlig melding som jeg håper å få svar på:-)

Skrevet

Gratulerer så mye med lille jenta:-)

Skrevet

Gratulerer så masse!! Nr 6 du, ikke verst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...