~sjiraff~ Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Snuppa kastet opp i går formiddag da hun var hos svigers. Var usikre på om det var omgangssyke eller fremprovosert av hoste. Men i dag ble usikkerheten bekreftet da junior på 6 mnd kastet opp melk uteover hele senga... og pånytt igjen etter at vi hadde stått opp. Og jammen føler jeg meg ikke litt ugg selv :o/
Nit@™ Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Uff, det er ikke noe særlig. Om du ammer er det beste medisin til minsten din. Minsten min fikk omgangsyke da han var 4 mnd. Da var han på den gang 6 år, innlagt pga dehydrering. Da barnelegen hørte at minsten på 4 mnd også var syk, ringte han meg ;o) Han lurte på om jeg ammet, og jeg gjorde jo det. Da sa han mm er beste medisin for syke babymager. Og han hadde nok rett der. Kuttet ut alt annet, ga bare mm. Drikke er viktigere enn mat, og gi drikke i små mengder så holder magen bedre på det. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå