Gå til innhold

Speilreflekskamera - dyr reperasjon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, mistet spielreflekskameraet vårt i bakken i helga. Funka fint ett par bilder etterpå, men så gikk det dårligere. Bildene ble mørkere og mørkere og nå er de enten svarte eller kjempemørke. Da bildene blir svarte, får vi opp en feilmelding; "Error. Please press release shutter button again". Hva betyr det?

 

Antar at det er lukker mekanismen det er noe galt med pga de mørke bildene, noen som har noen formening om det er en omfattende reperasjon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...