~sjiraff~ Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Huff, mistet spielreflekskameraet vårt i bakken i helga. Funka fint ett par bilder etterpå, men så gikk det dårligere. Bildene ble mørkere og mørkere og nå er de enten svarte eller kjempemørke. Da bildene blir svarte, får vi opp en feilmelding; "Error. Please press release shutter button again". Hva betyr det? Antar at det er lukker mekanismen det er noe galt med pga de mørke bildene, noen som har noen formening om det er en omfattende reperasjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå