dritgrei hei hei! Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Nå kom det plutselig noen polakker, og dritgreipappan ¨åtte komme å hjelpe meg i en feiende fart, for vi hadde plutselig bare en halv time på oss.... vips så var halve flyttelasset i den store senga, og resten plassert i fine eske som er lett for arbeidsmennene å bære opp på loftet, fir det er det fine med polske arbeidsmenner. De smiler og sier: ja ja ja that's okey! også hjelper de oss med masse tung bæring opp en tynn liten loftsstige. og når det er gjort, så bygger de en bod for oss, og når det er gjort så kommer skapene på plass, og vips vips vips, så går det an å bo her!!!!! Jeg jubler inni meg!!!! også smiler jeg mye til polakkene, også skal jeg bake muffins til dem etterpå.
Trollmora Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Muffins er super kost for hyggelige polakker ) "Sure kjærringa" - jeg tror du lyver om det altså! Når skapene er på plass og du sitter der og skuer utover herligheta så blir det bra vet du! STOOOR klæm fra
dritgrei hei hei! Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 takk takk takk... klemming er koselig, og de virker så hyggelige disse to mennene som er her, så da er det vel lov å juble litt for at de er her. i helgen har det jo skjedd mye her på husfronten, så nå nærmer det seg altså....
Trollmora Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Åååh, kan ikke du sende noen oppussingsvibber herover? Sliter litt med å få Trollfar med, selv om han absolutt vil at badet skal pusses opp før jul..... Bare det å bestille vinduer tar en evighet å få målt opp, og hvor lang leveringstid de har aner jeg ikke. Regner med at tidsskjemaet vil gå på en solid sprekk!
dritgrei hei hei! Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2008 Jeg blir med jeg!!!! Først må d få tak i folk.... å lage avtale med dem om når de kan komme å hjelpe dere. Når det gjelder bad ville jeg brukt de pengene det koster å bruke fagfolk, det har så mye å si for forsikringer og slikt. dører og vinduer skal dere bestille på IDETRE.no, der er leveringstiden på 3-6 uker, og vinduene kommer til deg, for halve prisen av hva du må betale på for eksempel montèr. Flisene bestiller du på nettflis.no, og vips så får du de også tilsendt på døra, og der kan du velge fliser som skal ut av produksjon, og få dem uhyre billig. der er også leveringstida på ca tre uker. Men altså, det første du må gjøre er å få tak i folk. :-) Jeg heier!!!!!! heia heia heia heia heia heia heia!
frøydis m/ 4 Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Så flott at noe mer begynner å skje i huset da! Det er fint det,- og da blir det bra snart!!
Maud Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Muffins er det minste fine polakker fortjener. Hurra for ryddig, bod, skap og orden :-D Vi skal nok få våre polakker tilbake hit. Et av gulvene funker dårlig og må kanksje tas opp. Da skal jeg så dem til å mekke litt flere ting. Blant annet et skap under trappa i gangen. Med plass til maaaange sko. Hvor mange sko kan en familie på fire ha? Mange mange. Når det er fem som skal ha på seg sko blir det enda flere.
frøydis m/ 4 Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Egentlig tror jeg at man trenger et eget ROM for sko,- skap blir jo fort for små :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå