Gå til innhold

Oii, da skal vi flytte gitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ikke til norge som foerst antatt, men til Oman :)

Blir ikek foer utpaa nyaaret, men er utrolig spennende da :)

Gleder meg masse, men er litt " skummelt " ogsaa....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj!

Og det er helt greit, liksom?

Har forstått det slik at det er din manns jobb som "flytter dere rundt"...han er jammen heldig som har en partner som deg, da, som takler forandringer med ; Spennende, gleder meg (til tross for litt skummelt)...og synes nyåret er langt unna og (mellom linjene) god tid...

Lykkr til, når den tid kommer!

Skrevet

Saa spennende, Oman er jo enda mer eksotisk enn Dubai (det er der dere er naa, sant?).

Skrevet

Vi er i Abu Dhabi naa, 1 times tid fra dubai.

Er mannens jobb som gjoer at vi flytter ,men vi kunne floyttet tilNorge naa, men valgte Oman selv. Foeler selv det er en evighet til nyaaret....

Skrevet

Abu Dhabi var det, ja. Jeg har en sleknting i Dubai og blander ofte Dubai inn i ting pga det :) Det er jo greit aa faa mest mulig av aa vaere i utlandet naar man foerst har gaatt gjennom alt styret det er aa komme seg utenlands. Skjoenner godt at dere takket ja.

Skrevet

Kusina til pappa har bodd der nede i flere år, de har svært positive erfaringer. :-) Lykke til med flyttinga når den tid kommer.

De fikk forresten forlenga perioda siden de trivdes så godt der ( han jobber for shell). Men hver sommer så er hun og datteren i Norge fra ca slutten av mai/starten på juni til august en gang...da er det jo litt hett der nede ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...