yasmina Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Jupp over nyttaar saa pakker vi sammen tingene vaare og flytter, men ikke til Norge som vi hadde trodd... Vi flytter til Muscat, Oman Blir utrolig spennende det
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Skal si!!! Ja det blir jo veldig spennende:) Hvor langt er det fra der du er nå? Må bare innrømme at geografi ikke er min sterkeste side..
solemio Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Jøss, så spennende! Du flagrer rundt omkring i verden,- og jeg sitter her...... Lykke til,- hva var det som fikk dere til å foreta omvendingen? Sist jeg så fra deg skkulle dere da vitterlig til Norge?
yasmina Skrevet 8. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2008 Nei, det har vaert mye frem og tilbake her, men etterhvert bestemte vi oss for at det ville vaere best for meg og ungene aa flytte til Oman kontra Norge. Planen er naa 2 aar i der og saa hjem til Norge...Mannen er ogsaa veldig fornoeyd med avgjoerelsen saa ufaatelig nok saa ble vi enige om noe tilslutt Er kjempe fornoeyd med baade aa flytte til Oman og planen om aa returnere til Norge om 2 aar. I avstand vet jeg ikke hvr langt det er, men ca 5 timer med bil ( de kjoerer ganske fort her da) og ca 30 min med fly tror jeg.
blond Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Må være deilig å ha tatt en avgjørelse. Er ungene fornøyd? Hvordan går det forresten med minstemann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå