MissAntrop Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Tenkte å kjøpe det i gave når min bror gifter seg, men jeg klarer liksom ikke å bestemme meg hvor. Alternativene er et reiseselskap, feks Star Tour, eller et flyselskap, SAS eller Norwegian. Hva ville dere ha satt mest pris på og fått?
mamman-til-madeleine Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Det syntes jeg hørtes ut som en super gave! Kanskje de kan evt bruke den når de feirer bryllupsdag neste år. Jeg hadde satt pris på et varmt sted, men det er jo meg da :0)
MissAntrop Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 Takk for svar. Jeg vet ikke hvor de kan tenke seg å reise, og jeg bestiller nok ikke en tur. Tenkte å bruke 2000. Men vet ikke om jeg skal gjøre det hos reisebyrå eller hos et flyselskap.
frk Nilsen Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 For en flott gave! Sjekk med de ulike selskap/reisebyrå om hvem som tilbyr gavekort, og ikke minst ikke kjøp om gavekortet går ut om f.eks tre mnd, da er det ikke sikkert de rekker å bruke det. Det finnes jo mange andre enn norwegian og star tour og velge mellom da. Jeg ville kanskje hørt med sas om de kan bruke det på star allians og, sas sine samarbeidspartnere. Eller kjøpt på Killroy, de kan jo fint sy sammen alle mulige reiser, og da kommer 2000,- godt med. Men på en annen side kan de jo få reise tur-retur fra norwegian for den summen ;-) Norwegian har jo også hotellformidling, så hvis det er igjen noe på flyreisen kan de sikkert bruke det på hotell :-)
MissAntrop Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2008 Star Tour og SAS har begge gavekort som varer i 3 år. Har ikke funnet ut om Norwegian selger gavekort. Ellers finnes Ticket og Reisefeber, de sistenevnte hadde utløpsdato 1 år, så da er vel ikke de aktuelle. Kilroy skal jeg sjekke ut - tusen takk for tips!
MissAntrop Skrevet 8. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2008 Flere med synspunkter? Bør jeg kjøpe hos flyselskap eller reisebyrå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå