GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 får de noen som slags melding om det? Er det noen som vet det? Skal rydde litt i vennelista mi.....
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Mener de bare blir bort, ingen meldinger. Vet om folk jeg hadde på lista mi som er flytta ut, uten å ha fått melding. De er iallfall ikke på vennelista mi lengre.
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 De får ingen melding om dette.. Så rydd i vei:)
La Perla Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 ..Men de vil da begynne å se deg dukke opp på "people you may know"-lista, og dermed skjønner de hva du har gjort.
små Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Ingen mld blir sendt om det, men de ser jo at du ikke er der mer;) Jeg har ryddet i lista mi også. Skjønner ikke greia med å ha flere hundre "Venner" når man aldri prater mer de. Så jeg har slettet mase folk.. hehe
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 8. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2008 Da er det ryddet. De får no bare finne ut av det, jeg har gode grunner!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå