mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Hmmmm, nå må det jo selvsagt tas en test først..... Men han har slitt med hoste og type luftveisproblemer i en mnd. nå. Og for et par dager siden så forteller han at det klør når lille hund slikker han på hånden/armen. Det har jeg aldri hørt om, at det kan klø når en hund slikker??? Men hva vet jeg, ingen i min familie er allergisk mot noe..... Nå skal ingen sorger tas på forskudd, men jeg tenker jo mitt..... Han skal bestille lege time i dag da. Det er sikkert bare forkjølelse og så...sånn derre hudproblemer av noe slag:o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Hmmm..........dere har jo hatt henne en stund nå. Men, så er det jo også en kjensgjerning at om man er disponert for en type allergi og utsetter seg for det allergenet gjentatte ganger, hvilket han jo gjør med en hund i huset, så kan det trigge frem allergireaksjonen. Jeg håper ikke det er det, for det er ikke moro. Da må enten mannen medisineres eller hunden fjernes. Begge deler er kjipesen. Så jeg krysser alt jeg har for at det er noe sånn derre hudproblemer av noe slag............. Nå består jo en hundetunge av mange ulike ting, så at det blir irritert på armen og klør trenger ikke si så mye.......håper jeg!!! Lykke lykke til!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 Ja det er sikkert noe annet.... Han har jo ikke hatt hund før, men svigerfar har jo hatt det i flere år. Men han har og har hatt puddel, og de er jo sånn man kan ha selv om man er allergisk. Hvis spørsmålet kommer opp, så er det nok lettere å omplassere lille hund enn min Kjære:-DD Ja hun har jo bodd hos oss siden juni nå, faktisk i 3 mnd.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Kniiiis.......ja du får be ham oppføre seg pent da vet du, så kanskje han er den heldige som ikke må omplasseres;-DDD
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2008 He he he , ja det hadde gjort seg:o)) Pent brukt 40 åring omplasseres pga. allergi:o)) Nei, vi snakket om det i går, hvis lille hund må omplasseres.....worst case.... Så snakke vi om at guttene ville ta det tungt.. Da sa jeg at jeg regner med at om de må velge, så velger de deg:o) Og det håper min kjære også))) At gutten vil beholde pappaen sin:-D
Gjest Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Får håpe det ikke er allergi da.Men det høres jo slik ut. Om det blir omplasering så fins det jo andre dyr guttene da kan få =) Å omplasere en 40 åring,vell....hehehehehehe ;o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2008 OG i dag har han da tatt blodprøve ang. allergi. Så får vi se da, hva prøven viser...... Vente, vente....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Krysser fingre for at det ikke er allergi!!!
Gjest Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 Krysser fingrene for at han ikke er allergisk. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå