Gå til innhold

Min Kjære allergisk???


mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmmm, nå må det jo selvsagt tas en test først.....

 

Men han har slitt med hoste og type luftveisproblemer i en mnd. nå.

 

Og for et par dager siden så forteller han at det klør når lille hund slikker han på hånden/armen.

 

Det har jeg aldri hørt om, at det kan klø når en hund slikker???

Men hva vet jeg, ingen i min familie er allergisk mot noe.....

 

Nå skal ingen sorger tas på forskudd, men jeg tenker jo mitt.....

Han skal bestille lege time i dag da.

 

Det er sikkert bare forkjølelse og så...sånn derre hudproblemer av noe slag:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm..........dere har jo hatt henne en stund nå. Men, så er det jo også en kjensgjerning at om man er disponert for en type allergi og utsetter seg for det allergenet gjentatte ganger, hvilket han jo gjør med en hund i huset, så kan det trigge frem allergireaksjonen.

 

Jeg håper ikke det er det, for det er ikke moro. Da må enten mannen medisineres eller hunden fjernes. Begge deler er kjipesen.

 

Så jeg krysser alt jeg har for at det er noe sånn derre hudproblemer av noe slag.............

 

Nå består jo en hundetunge av mange ulike ting, så at det blir irritert på armen og klør trenger ikke si så mye.......håper jeg!!!

 

Lykke lykke til!!!

Skrevet

Ja det er sikkert noe annet....

 

Han har jo ikke hatt hund før, men svigerfar har jo hatt det i flere år.

Men han har og har hatt puddel, og de er jo sånn man kan ha selv om man er allergisk.

 

Hvis spørsmålet kommer opp, så er det nok lettere å omplassere lille hund enn min Kjære:-DD

 

Ja hun har jo bodd hos oss siden juni nå, faktisk i 3 mnd.....

 

Skrevet

Kniiiis.......ja du får be ham oppføre seg pent da vet du, så kanskje han er den heldige som ikke må omplasseres;-DDD

 

 

Skrevet

He he he , ja det hadde gjort seg:o))

Pent brukt 40 åring omplasseres pga. allergi:o))

 

Nei, vi snakket om det i går, hvis lille hund må omplasseres.....worst case.... Så snakke vi om at guttene ville ta det tungt.. Da sa jeg at jeg regner med at om de må velge, så velger de deg:o)

Og det håper min kjære også:o))) At gutten vil beholde pappaen sin:-D

Skrevet

Får håpe det ikke er allergi da.Men det høres jo slik ut.

Om det blir omplasering så fins det jo andre dyr guttene da kan få =)

 

Å omplasere en 40 åring,vell....hehehehehehe ;o)

Skrevet

OG i dag har han da tatt blodprøve ang. allergi. Så får vi se da, hva prøven viser...... Vente, vente....

Skrevet

Krysser fingre for at det ikke er allergi!!!

Skrevet

Krysser fingrene for at han ikke er allergisk.

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...