Gå til innhold

Ringte legen jeg...


Trampe73 *tobarnsmor*

Anbefalte innlegg

Siden jeg akkurat er rundt den tiden jeg mistet sist, sliter jeg masse med tanker osv.. Skulle så gjerne fått vite at det er i orden der nede i magen...

Men fikk ikke time før torsdag! Så lenge jeg ikke har blødninger...

Og time hos jordmor fikk jeg først i neste uke da hun ikke er der hele tiden.

På mange måter er jeg veldig fristet til å dra på nok en privat UL, men det koster tross alt 750,- kroner som vi har god bruk for til andre ting..

 

Sitter her på jobben med klump i halsen og tårer i øynene... Kan ikke vente til disse hersens 12 ukene er over!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, høres ikke godt ut. Men prøv å tenke positivt. Du har jo ikke hatt noen tegn som tyder på at du har mistet denne gangen. Er vel ganske vanskelig å få time hos legen med det samme, og de tar jo gjerne mest hensyn til det fysiske virker det som, ikke hvordan du har det psykisk. Jeg har ikke mistet før så jeg vet ikke hvordan det føles, men skjønner godt du blir ekstra var og redd for at det samme skal skje igjen. Jeg hadde nok invistert de kronene i ultralyd om du hele tida går og bekymrer deg. Om det roer deg da....

 

Tenker på deg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det ul i dag eller i morgen - de ringer meg tilbake for å si om de kan få meg inn idag!!

Må bare si at Kvinnedoktor'en i Tønsberg er topp!

Og ærlige: JM der sa at murringene mine kan være helt normalt men de kan også være begynnelsen på noe...

Syns det var et realt svar jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Håper du bare innbiller deg at det er noe, blir nok lett sånn når en engster seg for noe.. Bra de sjekker uansett, man skal slippe å være så utrolig nervøs når en har opplevd noe forferdelig før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Forståelig at du er bekymret.

Jeg er selv veldig engstelig, men fikk høre om Angelsound-doppler som man kan kjøpe på e-bay for ca 200kr.

Der man kan høre hjertet til den lille.

Dette kan være noe for den engstelige :o)

 

Jeg har ikke prøvd denne selv, men vurderer å kjøpe det ja.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene deres!! Og heldigvis har jeg bare innbildt meg det hele!!!

Jeg fikk time til UL i dag kl 15, og fikk se en liten krabat som vinket og beveget seg... Fikk til og med 3D bilde!! Helt utrolig spør du meg!!!

Alt var helt som det skulle ....

Fortsatt kan ikke legen "garantere" noe, som han sier er det overgangen fra næring fra plommesekken til morkake som skjer i når man er 12 uker som er det store, men alt ser helt fint ut :-)

Kan ikke få fullrost han nok altså!!!!

 

Vet dere hva?Nå skal jeg faktisk KOSE meg med magen fremover jeg!!!

Lykke til jenter!!! Tenk: Vi skal bli mammar i april!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...