Gå til innhold

flere som er syke? Noe som går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kraftig hoste, vondt i hodet, slapp og fryktelig kvalm:( har vært sånn i mange dager nå, og føler det burde gå over snart? Forandring idag er at jeg hoster nå som jeg har stått opp, istedet for når jeg legger meg noe som jeg ser på som bra? Eller bare håper jeg å slippe en tur til legen, der de ikke kan gjøre noe og bare ber meg holde senga? Er dårlig i magen også til tider, men ikke som ved omgangsyke feks...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært vikar på en barnehage og det har halve personalet og mange av barna fått/hatt spysjuka.. men slik som du har det har jeg ikke hørt noen har hatt de tror jeg...

Skrevet

ja, hørt det går flere steder:) kan være at jeg har fått et snev av både det og forkjølelse for sikkerhets skyld:/ god bedring til deg også da!

Skrevet

Jeg har vært forkjøla i TRE uker og begynner å bli drittlei :o(

Skrevet

Heilt samme som meg. Hostar også no om morgonen, så no får eg endelig sove om natta. Feber har eg hatt også, og det brukar eg aldri å ha. Har ikkje vore til legen, for eg kjenner at der berre er virus. Og då hjelp det ikkje å gå til legen, likevel.

Kjenner meg litt betre, men det har sete godt i, dette. Veit også fleire rundt her, som har hatt/har det samme.

Skrevet

Gutten vår er syk, begynte med feber og oppkast på lørdag. Nå henger feberen i og han er slapp og helt utafor.. Stakkars liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...