LindaKristin1980 Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Dagen er enda ung da, så den kan jo fortsatt komme. Men spennede det her! Er litt uggen og kjenner jeg.... Har ingen test liggende og tør ikke teste på noen dager enda..
LadyLay Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Spennende!! At du klarer å IKKE teste:-))
LindaKristin1980 Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 Sist jeg var gravid og gikk jeg en uke eller to over IKM før jeg testa (var veldig uregelmessig på den tida). Tenker jeg venter til helga med å teste hvis ikke mensen har dukket opp før den tid hehe.
Gjest Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Fatter ikke at du greier å la være å teste :-)
julibarn igjen:) Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Hei, jeg venter også på mensen, skal komme i dag tror jeg, hadde 2 neg tester i helgen...men føler liksom jeg er gravid da! Så har ikke helt gitt opp håpet enda:) Men er som deg, ser det ann utover uka men er ikke mensen kommet til torsdag så tror jeg at jeg tester meg igjen!! Håpe håpe... Vi får holde hverandre oppdatert!
LindaKristin1980 Skrevet 9. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2008 Nå er jeg 1 dag over!! hjelp, begynner å lure her nå! hehe. Tror jeg må kjøpe en test etterpå, selv om jeg egentlig hadde tenkt til å vente. Og det som skjer når jeg kjøper testen, er at mensen kommer! Det gjør det ALLTID! (jaja, men unntak av en gang da, når jeg faktisk var gravid hihi)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Kjøp en test da!. Jeg er sånn at jeg tester altfor tidlig jeg..klarer ikke vente! Har IKM i dag, negativ test og ingen tante rød. Er så irriterende! Er og var så sikker på at jeg var gravid!!!! Jaja, er vel bare å håpe ikke tanta kommer og teste om noen dager.. om jeg klarer å vente så lenge...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Fatter ikke åssen du klarer å ikke teste!!?? Jeg er testoman delux altså....har lyst til å teste nå jeg....og det FØR el hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå