marie1983 Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Hei! I dag her jeg termin, men fortsatt ikke noe som skjer her. Litt mageknip og mye kynnere, men ellers ingen ting. Håper så inderlig at han skal komme i dag, men må nok regne med at det blir overtid på meg.. Er det flere her inne som også har termin i dag, men som ikke har født?
9nakr Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Hei Jeg har også termin i dag, men venter fortsatt på fødsel. Skal på sykehuset i morgen på kontroll, pga avflattende SF mål og liten vektoppgang. Dersom de finner lite fostervann er det mulig at det skjer noe i morgen. Hvis alt står bra til med jenta må fortsatt vente på å bli kjent med henne. Uansett hva de bestemmer seg for på sykehuset i morgen er det ikke lenge igjen!
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Hei! Jeg har også termin idag! Har ingen store forhåpninger om at han kommer idag, men har vært på kontroll+stripping, og vet at jeg er på god vei. Så han kommer vel etterhvert. Rart å endelig være her, denne dagen har jeg drømt om så fryyyyktelig lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå