Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Regner med at dere er litt dovne akkurat nå. Og at dere spiser en sen frokost etter en hyggelig og sen kveld. At solen skinner og temperaturen er akkurat passe. Passe for en pause eller tre i løpet av dagen. Hvor man sitter i skyggen med noe kaldt i glasset. At ungens spiser minst 3 is hver dag og at havet er deilig å bade i! Deilige kvelder med fine samtaler og masse latter. God mat og nye ting som blir smakt på. Kanskje en liten tur ut og danse for jentene og barkveld på gutta. Jeg er fremdeles bittelittegranne misunnelig, for her blåser det kattunger og regner tigre. Det er grått, vått og surt. Snørra har satt seg i nesene rundt i det ganske land, raggsokker funnet frem og pysjer på små rosaer er igjen i bruk. Ellers så går nu dagan i passe bedagelig tempo og vi kommer til å savne deg her inne:-) Have fun og hils Karo og Karopappan fra oss:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Jeg slenger meg på denne, og satser på at dere har det helt knall. Som Attpåklatten sier så er det ikke tull at det regner tigre her. I natt hørtes det ut som om det regnet lavblokker:o)) Vi snakkes vel:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 Bare så dere vet det, så sitter Karomamman på terrassen og drikker kaffe nå. Og venter på egg og bacon til frokost som Karopappan lager:-) Høres herlig ut!!! PS: Hun følger med nemlig;-DDD
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Oi...... ja jeg føler meg litt overvåket:-DD
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2008 Bare smil pent og vink!! Og prøv å ikke tenk på det. Karomamma er ikke den verste å bli overvåket av;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Vinke, vinke.... Jeg leste at Lidl måtte ut med bøter i millionklassen for å ulovelig overvåke de ansatte..... Kan jeg gå til søksmål mot overvåking??? Eller funker ikke det på et åpent nettsted????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2008 Om det blir brukt på en særdeles stygg måte og noen angriper deg som person, og du føler deg truet av vedkommende, så jo. Det er faktisk straffbart. Uansett om det er på nett eller in real life.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Da er det vel greit for enkelte at du ikke er særlig lettskremt eller nervøs av deg da:o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. september 2008 Du kan så si;-D Jeg har dog grenser for hva jeg aksepterer av dumskap mot egen person.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. september 2008 #10 Skrevet 8. september 2008 ja det er bra og ha grenser......... Ikke alle som har grenser vet du:o)
Gjest Skrevet 8. september 2008 #11 Skrevet 8. september 2008 Hei på deg Karomamma!!! Håper du koser deg og slapper av der i varmen!! Å jeg er å i syden serru.Sommern kom tilbake her =))) Nå mangler bare palmer,sand og sjøbrus.Men vi har bare røuting,grus og høstklare trær.... Klem
♥Snulder Skrevet 9. september 2008 #12 Skrevet 9. september 2008 En hilsen til turistene fra meg og mine og!! Håper dere har fått satt inn fjerde giret i storkosing nå;=)
♥Snulder Skrevet 9. september 2008 #13 Skrevet 9. september 2008 Ps! Jeg er ikke like beskjeden som Attpåklatten, så jeg innrømmer glatt at jeg er MEGET misunnelig!!!!!!!!!!! Nemlig!!
Gjest Skrevet 9. september 2008 #14 Skrevet 9. september 2008 Håper dere nyter en herlig ferie.Kos dere skikkelig, nyt hvert sekund :0)
Natteravnen* Skrevet 9. september 2008 #15 Skrevet 9. september 2008 Stor helsing herifra også!! Håper dokke har en flott ferie. Må nevne at vi har også hatt en flott dag her oppe, nesten sommartemperatur idag :-) Ha det fortsatt kjempeflott der nede. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå