Skogro Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Snuppa har snart bursdag og lekene trengs å fornyes....det jeg lurer på er hva deres småpiker leker med for tiden:) Bare for å få noen tips.
Gjest Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 biler,tog,dukker,dyr,tegnesaker.... det er det det går på her
M-N & sassy-susie Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 3-hjulsykkelen e det store for tiden.. Ho fikk åsså tegnebok å tegnesaker i bursdagsgave for snart 1 mnd siden.. dette tar ho åsså ofte frem, sammen med alle bøkerne hennes.. Ho e veldig gla i sånne "se-hør-føl" bøker med lyd å mulighet til å kjenne på f.eks pelsen til ett dyr.. Dukkevogna e åsså grei å ha.. men skal ho leke med dukker må eg sitte på gulvet sammen med ho :-) Go grunn til mamma å Thilde-lek :-)
Gjest Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 -Småfigurer (hun fikk et bittelite dukketeater i tre, med små bamsefigurer til), hun lager ofte rollelek, og "er" de forskjellige småfigurene. -Hånddukker/fingerbamser - igjen til rollelek -Togbane -Byggeklosser (ikke lego/duplo, men treklosser) -Biler -Dokka og dokkevogna -Leser maaaasse bøker -Lekekjøkkenet sitt -Musikkinstrumenter (barneinstrumenter, en liten tamburin, munnspill - veldig stas - og noen rytmepinner)
Skogro Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2008 tusen takk for tips jenter....hun har mye av det nevnte, men skal ihvertfall gå til innkjøp av noen store lekedyr og instrumenter. Dukketeater høres jo fint ut:)
Gjest Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Går i de samme tingene som nevnt over her også, men i tillegg synes hun det aller morsomste er å gjøre det jeg gjør. Så her settes det inn i oppvaskmaskin, henges opp klesvask. (vi vasker dukketøyet også så hun får henge opp til dukken!) tørke støv er stas osv. Kost og brett står nok helt på toppen av morsomme sysler..
mai mammaen til to Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 datteren min har fått seg masse duplo. utrolig gøy syns hun. hun fikk sånn som man kan bygge hus med. er masse forskjellige deler med. vegger, tak, mennesker, katt, do, dusj osv.. alt man trenger.. utrolig gøy for både mammaen og jenten,.. hun liker også å gå tur med dukkevognen sin.... lese bøker høre på musikk klistremerker tegne/male
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå