Trine & co Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Hei Bare lurte på en ting, når kan man allergiteste de små trollene våre? Lurer nemlig litt på om lillegutten er alergisk, da han var på gård med bhg på onsdag hadde han blitt rød i øynene nemlig. Og der var det hester og høns. Pappan hans (samboeren min) er allergisk mot pels og dun nemlig (vi kan ikke ha dundyner og puter av den grunn, og lillegutt har heller ikke dette, i tilfelle han er allergisk). Og så reagerer han dersom det er for mye støv ett sted. Den forrige leiligheten var i tillegg såpass liten (40-45 kvm) at vi alltid måtte ha vinduet i stua oppe, slik at det kom luft til, i og med at vi har dun i sofaen vår. Men, spørsmålet mitt er: hvor store må de være før man kan teste om de er allergiske mot slike ting? Lillegutt er forresten 2 år og 4 mnd
Plotten Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Du kan teste det året de fyller 3... Men allikevel kan det være for tidlig.. Det fikk ihvertfall vi beskjed om!
Håpefull mamma Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 jenta mi ble testet da hun var 6 mnd. ble gjort på sykehuset.
SusieQ Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 gutten min ble testet når han var ca 2 år gammel. Han reagerte klart på katt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå