_Ms_ Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 er det dumt å trene Aerobic og stepp når man er gravid?
Kreps80 Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 kan nå dessverre ikke svare på dette men lurte på detsamme da jeg var gravid (mistet), og legger samtidig til et spørsmål, hva med slik trening når egget skal feste seg? (vi prøver igjen...) er det sånn at det er mindre sjanse for å feste seg hvis man trener hopp etc? Noen?
Gjest Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Så lenge svangerskapet er normalt, og du tar noen forholdsregler, skulle vel det gå greit. Jeg trente det forrige svangerskap, bare spurte instruktøren om hun kunne si fra dersom jeg ikke burde gjøre noe pga at jeg var gravid. Ellers tok jeg det mer med ro og verken hoppet eller løp. Og husk å høre på kroppen din. Denne gangen har jeg fått beskjed om å ta det med ro pga komplikasjoner og fare for sa, men dette er ikke normalen.
Mamman til Ovedie Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Man skal såvidt jeg vet holde seg unna løft og hopp når en er gravid.. Men dette burde instruktørene vite :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå